דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה באפליקציה: אלו השדרוגים שעומדים להכנס

באתרים המדווחים על עדכונים בוואטסאפ, דווח על צמד פיצ'רים חדשים שונים בנושא שעתידים להכנס לשימוש. כעת, תהיה אפשרות לעריכת תמונות בבינה מלאכותית ובהמשך תהיה אפשרות לניהול שיחות עם הבוט AI בצורה מיטבית
מערכת ice | 
וואטסאפ ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
רק לפני כמה חודשים, מארק צוקרברג, האיש החזק במטא הודיע על מהפכת הבינה המלאכותית כשהוא כולל את פייסבוק, אינסטגרם ו-וואטסאפ, כעת, כש-2024 נפתחה בעוצמה נראה שההבטחה מתחילה להתממש ויש בשטח כבר עדות לחידושים.
באתרים המדווחים על עדכונים בוואטסאפ, דווח על צמד פיצ'רים חדשים שונים בנושא שעתידים להכנס לשימוש. כעת, תהיה אפשרות לעריכת תמונות בבינה מלאכותית. הכלי החדש לעריכת תמונות יהיה זמין לעריכה בעדכון עתידי של האפליקציה ויאפשר שימוש באפקטים אמנותיים בתמונות.
 
לצד השינוי הזה מגיעה גם, תכונת ה"סגנון מחדש" שתאפשר למשתמשים בוואטסאפ לשנות את כל סגנון התמונות שלהם, עם תכונת ה"הרחבה" שתאפשר למשתמשים להגדיל את התמונה ולהתאים את גודלה בהתאם לצורך.
עוד מדווח כי וואטסאפ בודקת עוד תכונה שתאפשר למשתמשים הזנת השאילתות לשורת החיפוש,שתייתר את פתיחת Meta AI ותספק הוראות כדי להתחיל שיחה בצורה מיטבית עם הבוט. המוטרה היא להנגיש את טכנולוגייית ה-AI במינימום סיבוך.
על פי האתרים, שני השדרוגים החדשים של האפליקציה עדיין נמצאים בתהליכי בנייה ולכן עדיין לא שוחררו לכלל המשתשמשים, כאשר תחילה הם ינוסו אצל משתמשי הבטא, אך אם הכל יעבוד כראוי בעדכונים הבאים צפויה האפשרות להכנס לתוקף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה