דיגיטל וטק

מהפכה בוואטסאפ: זה מה שלא תוכלו לעשות יותר באפליקציה

השינוי החדש לפיו לא ניתן יהיה לעשות צילום מסך לתמונת פרופיל של משתמש אחר, כבר נכנס לתוקף אצל מי שעדכן גירסה, אבל לעת עתה רק במכשירי אנדרואיד. בהמשך גם משתמשי אפל אמורים לקבל את השינוי, אם כי תאריך לכך עוד אין וגם לא הכרזה שאכן יהיה שינוי
מערכת ice | 
וואטסאפ ערוצים (צילום יחצ)
השינויים בוואטסאפ לא נפסקים ופלטפורמת ההודעות הפופולרית בעולם מוסיפה כעת עוד שכבה של אבטחה ולא יתאפשרו יותר צילומי מסך של תמונת הפרופיל השייכות למשתמשים אחרים.
על פי מאקו השינוי החל היום (חמישי) וכבר נכנס לתוקף אצל מי שעדכנו גירסה, אבל לעת עתה רק במכשירי אנדרואיד. בהמשך גם משתמשי אפל אמורים לקבל את השינוי, אם כי תאריך לכך עוד אין וגם לא הכרזה שאכן יהיה שינוי.
 
בעבר ניתן היה לשמור את תמונות הוואטסאפ של משתמשים אחרים, אבל כבר מזמן האפליקציה ביטלה את האפשרות מטעמי פרטיות מובנים. כעת לא יתאפשר לבצע גם צילומי מסך, מעתה אם תנסו לעשות זאת תתקלו בהודעה: "Can't take a screenshot due to a pp restrictions".
חשבתם על לעקוף זאת דרך צילום וידאו של המסך, גם לא אפשרי וגם כאן לא תוכלו לצלם את תמונת הפרופיל, הדרך היחידה תהיה רק בשימוש עם מכשיר נוסף. וואטסאפ עושה עוד צעד לשיפור האבטחה והפרטיות של המשתמשים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה