דיגיטל וטק

תקלה עולמית בוואטסאפ, אינסטגרם פייסבוק: בדקו אם גם לכם

דיווחים על תקלה עולמית במטא - וואטסאפ, איסטגרם פייסבוק. משתמשים טוענים כי הם לא מצליחים להכנס ונזרקים מיד עם פתיחת האפליקציות. גורם בכיר בפייסבוק אמר לתקשורת בארה״ב כי "כל המערכות הפנימיות בחברה  קרסו, עובדים בחברה מתקשרים באמצעות הודעות sms ובמייל", לאחר כשעתיים סודרה התקלה
מערכת ice |  3
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
גם לכם יש בעיה בכל האפליקציות הפופולריות ביותר? דיווחים על תקלה עולמית במטא - וואטסאפ, איסטגרם פייסבוק חדלו לעבוד, משתמשים טוענים כי הם לא מצליחים להכנס ונזרקים מיד עם פתיחת האפליקציות.
גורם בכיר בפייסבוק אמר לתקשורת בארה״ב כי "כל המערכות הפנימיות בחברה  קרסו, עובדים בחברה מתקשרים באמצעות הודעות sms ובמייל". רק לאחר כשעתיים סודרה התקלה שהשביתה מילארדי משתמשים.
וואטסאפ, זכתה לא פעם בתואר הנחשף האפליקציה הפופולארית ביותר בישראל, אגב אחריה נמצאות יוטיוב ופייסבוק. נתוני איגוד האינטרנט הישראלי, מעידים כי היא מותקנת בקרב 95% מאזרחי ישראל כאשר חלק מהמשתמשים משתמשים בה להעברת הודעות בלבד ויש כאלו האפליקציה מהווה עבורם כלי עבודה משמעותי.
 
בשבועות האחרונים, משתמשים רבים בעלי אייפון מדווחים על תקלות באפליקציה כשהשכיחה בניהן היא העובדה שלפעמים היא פשוט נתקעת. כעת, עולה השאלה מה ניתן לעשות בעניין.
בין התקלות עליהן מדווחים המשמשים הם: שהאפליקציה קורסת ללא כל סיבה במהלך השימוש השוטף, האפליקציה "קופאת" ולא ניתן לבצע בה כל פעולה שהיא, משתמשים דיווחו גם כי הם ממתינים זמן רב עד ששורת החיפוש תגיב, לעיתים האפליקציה לא מתריעה על הודעות חדשות ואף דווח על בעיה בהעברת קבצים ותמונות לאפליקציה. יש לציין כי ניתן לצאת מהאפליקציה לגמרי, אבל האפליקציה עצמה לא מגיבה לעיתים במשך זמן רב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הם יסבירו מה קרה שם
    אינשם 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהם יסתירו את הסיבה
    סגור
  • 1.
    אכן נימחק זכל הווצפ כולל השומות וכל התכנים
    ווצפ 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווצפ מחוק את כל השמות ותכנים היות וזו אפיקציה חיצונית בעייתי להחזיר מאוד אחד אחד שעות של עבודה צריך לגשת לתחנת שירות לא נעים
    סגור
  • אינטגרם (ל"ת)
    הכול התבלגן 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור