דיגיטל וטק

מהפכת הבינה המלאכותית: אפליקציית הענן שתחליף את Canva?

גוגל הציגה את Vids, שמאפשרת לכתוב תסריט, לבחור סגנונות ויוזואליים ולהזין תוכן. למשל, ניתן להזין מצגת רלוונטית או Google Sheet עם טבלה והמערכת תאפשר להוסיף קולות שיקריאו את התסריט. האפליקציה מאפשרת למשתמשים גם להזין סרטונים נוספים שיצרו לתוך טמפלייטים קיימים
מערכת ice | 
ג'מיני (צילום shutterstock)
במהלך כנס Google Next 2024, הציגה החברה אמש (רביעי) את Vids, אפליקציית ענן חדשה שהחברה תציע כחלק מ-Workspace שנועד לאפשר לגולשים ליצור סרטונים, לבד או בקבוצה בעזרת Gemini. האפליקציה החדשה תאפשר להיעזר בכלי הבינה המלאכותית Gemini כדי לכתוב את התסריט, לבחור סגנונות ויזואליים ולהזין תוכן.
למשל, ניתן להזין מצגת רלוונטית או Google Sheet עם טבלה חשובה. והמערכת של Vids גם תאפשר להוסיף קולות שיקריאו את התסריט – אם אין לכם זמן או כוח לעשות זאת. האפליקציה מאפשרת למשתמשים גם להזין סרטונים נוספים שיצרו לתוך טמפלייטים קיימים.
 
אחד ממקרי המבחן שגוגל מציגה הוא יצירת סרטוני דמו עבור חברות, בתחרות ישירה מול סטארטאפים ישראליים הפועלים בתחום כמו Walnut או Demostack. הכרזה מעניינת נוספת של גוגל הייתה Imagen 2, דור שני למודל ג'ינרוט התמונות שלה. כזכור המודל היה בבסיסה של שערוריית ג'ינרוט התמונות השנויות במחלוקות, שהובילו עד לחסימת הצ'אבוט מיצירת תמונות של בני אדם.
 
המודל החדש אמור, לפי גוגל, לייצר תמונות טובות יותר וכעת גם יכול לערוך תמונות בעזרת פרומפטים טקסטואליים כמו דאלי ומידג'רני. חידוש מעניין נוסף הוא היכולת לג'נרט סרטונים קצרים, באורך 4 שניות, שגוגל לא קוראת להם סרטונים – אלא "תמונות חיות", או בעברית: גיפים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה