דיגיטל וטק
עשור לאחר שסחף את העולם: איך נראה היום המשחק הפופולרי?
סקירה חדשה של Pok?mon Go חושפת איך המשחק שהפך ללהיט עולמי ממשיך לפעול, עם מגבלות, ביקורת, ושאלות רבות. מה מצאה השחקנית שחזרה אליו אחרי ארבע שנים?
כעשור לאחר שהושק ב-2016 והפך לתופעה עולמית, Pokémon Go עדיין חי ונושם – אך כבר לא נראה כמו ההצלחה שלה זכה בתחילת הדרך. סקירה חדשה שפרסמה מייגן אליס באתר TechRadar בוחנת את מצבו הנוכחי של המשחק, לאחר שאליס חזרה לשחק בו לראשונה מזה ארבע שנים – וגילתה שהקשיים שנותרו בו כמעט לא השתנו.
לפי אליס, מבנה המשחק, המבוסס על מציאות רבודה (AR) ודורש תנועה פיזית במרחב הציבורי, ממשיך להוות אתגר עבור קהלים רבים – בהם בעלי מוגבלויות, חולים כרוניים, וכן תושבים באזורים מרוחקים או בשכונות עם רמות פשיעה גבוהות. גם צפיפות נמוכה של תחנות עצירה (Pokéstops) ומכוני אימונים מחוץ למרכזים עירוניים פוגעת בחוויית השחקנים.
בתקופת הקורונה, Niantic – מפתחת המשחק – נקטה שורת צעדים זמניים שהרחיבו את נגישות המשחק, בהם האפשרות לשחק מרחוק ולהשתתף בפעילויות ללא תנועה פיזית. אך לאחר הסרת ההגבלות והחזרה לשגרה, רוב הפיצ'רים הללו הוסרו, או הפכו לשירותים בתשלום, מה שמעורר תהייה מדוע ההנגשה נזנחה לטובת מוניטיזציה.
עוד ב-
Pokémon Go אמנם ממשיך ליהנות מקהל שחקנים נאמן, אך לפי אליס, שחקנים רבים מתקשים להשתלב בו ולנצל את מלוא הפוטנציאל של המשחק. לדבריה, אם Niantic לא תנקוט צעדים לשיפור הנגישות, היא עלולה להחמיץ הזדמנות להרחיב את קהילת המשתמשים דווקא בתקופה שבה הדרישה למשחקים גמישים ונגישים נמצאת בעלייה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



