דיגיטל וטק
מהלך 'זום בכל יום' בתפוז: כ-200 אלף מבקרים באתר, שהעלו כ-5,000 תמונות
אתר תפוז וחברת סמסונג מסכמות מהלך של פעילות מדיה חברתית בחודש האחרון, במסגרתו קיימו את תחרות הצילומים ZOOM בכל יום . לקראת ראש השנה סמסונג יצאה בפעילות מדיה חברתית רחבה באתר תפוז אשר נועדה לקדם את טלפון המצלמה החדש ומשוכלל סמסונג גלקסי זום.
הגולשים התבקשו להעלות את תמונותיהם ל-10 תחרויות השונות שנפתחו כל אחת מהן בכל יום למשך יומיים. מיד עם סיום כל תחרות בחר צוות שופטים את התמונה הזוכה מבין 6 התמונות שעלו לגמר, חלקן על בסיס כמות הלייקים וחלקן על בסיס המלצה מקצועית של מנהלי פורום צילום באתר תפוז. התחרות קודמה באתר תפוז בעמוד הראשי ובפורומים השונים באתר. הזוכה בכל תחרות קיבל גלקסי זום של סמסונג.
למרות תקופת החגים שאמורה להיות רגועה יותר, נתוני הגלישה בהחלט נאים: למתחם התחרות נכנסו כ-200 אלף מבקרים, והועלו כ-5,000 תמונות. התחרות והתמונות המשתתפות זכו לכמעט ל-50 אלף לייקים בפייסבוק והגיעו לחשיפה של כמיליון גולשים, וגם השיחה בנושא סמסונג זום ברשת צמחה במאות אחוזים בתקופת הפעילות.
גם בארה\"ב קמפיינים שמטרתם לייצר השתתפות ומעורבות גולשים לא מתרחשים דווקא בפייסבוק. מפרסמים רבים משתמשים בפינטרסט כפלטפורמה המועדפת לתחרויות תמונות, אחרים משתמשים בפלטפורמת הבלוגים טמבלר או ברדיט, אתר הפורומים המצליח בארה\"ב, שגם הנשיא ברק אובמה השתמש בו בקמפיין הבחירות האחרון.
לדברי מנהלת השיווק של חטיבת המובייל וה-T בסמסונג ישראל, אודליה אוחיון, \"מוצר חדשני, קהל יעד מדויק ופלטפורמה נכונה הם השילוב המנצח. ההפריה ההדדית בין סמסונג לתפוז הביאו לפעילות תוכן מעמיקה בקרב קהל היעד עם תוצאות גבוהות במיוחד\". ליטל צדוק זיו, סמנכ\"לית המסחר בתפוז, הוסיפה: \"הצלחת המהלך היא תוצאה של חיבור נכון בין המותג לקהילות השונות בתפוז. סמסונג השכילה לפנות לכל קהילה ולהשתלב בעולם המושגים שלה, תוך הוכחה של כוחה הגדול של המדיה החברתית ומעורבות הגולשים בפורומים ובבלוגים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.ביזיון של התנהלות ! למרות הבטחה לפרסום זוכיםלאה 10/2013/11הגב לתגובה זו0 0כמעט חודש מהתחרות ואין תשובות ! לא עונים במיילים ומתנהלים שערורייתית כאחת שהשתתפה וקיבלה את מרבית הלייקים באחת התחרויות זה מבזה ומקומם . התנהלות ישראלית חאפרית פניתי במכתב לסמסונג העולמית שהבטיחו לחזור אליי עם תשובותסגור
-
3.אין על הצוות תוכן שיווקי של תפוז! (ל"ת)אלי 10/2013/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אודליה אלופה (ל"ת)שי 10/2013/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.יש מפרסמים שרואים מעבר לטרנד ולבאזדובי 10/2013/08הגב לתגובה זו0 0ועושים מה שטוב למותג שלהם. אני מניח שסמסונג חשבו פעמיים ולא הלכו על תפוז כבחירה ראשונה לפעילות שכזו. כל הכבוד על האומץ. וכמובן שגם על התוצאות.סגור


