דיגיטל וטק

נטפליקס בשינוי דרמטי עם הפיצ'ר שכולם חיכו לו

נטפליקס הציגה את הפיצ'ר החדש שלה, במקום לבחור את הסדרה או את הסרט בעצמכם תוכלו ללחוץ על כפתור חדש "הפעל משהו" ותוצג סדרה או סרט שהצופה יאהב על סמך היסטוריית הצפיות שלו
מערכת ice | 
סדרות המקור הנצפות ביותר של נטפליקס ב-2020
נטפליקס הודיעה אתמול (רביעי) על פיצ'ר חדש ודי מטורף, הצופים באפליקציית הסטרימינג יוכלו לשבת מול האפליקציה וללחוץ על כפתור חדש שייבחר להם את הסדרה בעצמו על פי הסטוריית הצפייה. 
כאמור, בעת לחיצה על כפתור 'הפעל משהו', תוצג מיד סדרה או סרט שהצופה יאהב על סמך צפיה קודמת. בלחיצה אחת נוספת 'הפעל משהו אחר' ניתן לקבל סדרה או סרט חדשים לגמרי, סדרה או סרט שכבר צופים בו, סדרה או סרט ברשימה של המנוי וסדרה או סרט שהצפיה בהם לא הסתיימה. הכפתור החדש ממוקם בכמה מקומות: מתחת לשם הפרופיל של המשתמש, בשורה העשירית בדף הבית ב- Netflix ובתפריט הניווט משמאל למסך. בנוסף, הפיצ'ר החדש יפעל על סמך הגדרות הפרופיל ובקרת ההורים.
מנטפליקס נמסר כי: "לעיתים בחירה יכולה להיות קשה וגוזלת זמן כאשר יש הרבה תוכן לבחירה. 'הפעל משהו' הוא שיפור נוסף של Netflix למנויים אשר יפחית את זמן החיפוש הארוך והגלילה האינסופית בחיפוש אחר תכנים חדשים שהמנויים לא צפו או לא היו מחפשים באופן יזום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה