דיגיטל וטק

צפו: זה הפיצ'ר החדש של האינסטגרם

הרשת החברתית שבבעלות פייסבוק הודיעה הערב על פיצ'ר חדש בסטוריז. הפיצ'ר החדש קיים כבר בסרטוני ה-IGTV ואולי בהמשך יתווסף לשימוש באינסטגרם רילז. צפו בפיצ'ר החדש
מערכת ice | 
פיצר אינסטגרם (צילום יחצ)
אינסטגרם ממשיכה היום (שלישי) בחידושים שלה, הפעם הרשת החברתית משיקה פיצ'ר חדש שבו לצילומי סרטונים בסטוריז, ניתן יהיה להוסיף כתוביות, פיצ'ר שכבר קיים באינסטגרם אך בעיקר ב-IGTV.
כזכור, רק לפני יומיים אינסטגרם השיקה פיצ'ר נוסף שבו משתמשי הרשת החברתית וחובבי השידורים החיים יוכלו לשלוט ולנהל יותר את השידור שלהם. בזמן אמת, יוצרי התוכן יוכלו להשתיק את הרמקול שלהם ולכבות את המצלמה שלהם בזמן השידור. 
כיום, אינסטגרם הודיעה על הפיצ'ר החדש של הכתוביות בסטוריז. כאמור, הפיצ'ר ישכתב באופן אוטומטי את השמע לכתוביות שיופיעו על גבי הסרטון. הפיצ'ר החדש, שהיה זמין עד כה במסגרת IGTV, יתרחב כעת גם לסטוריז וכן שימושו ייבחן גם בקטעי Reels. הכתוביות יהיו זמינות תחילה באנגלית בלבד וניתן יהיה להשתמש בהן רק במדינות דוברות אנגלית; פייסבוק מתכננת להרחיב את השימוש בו למדינות ולשפות נוספות בהמשך.  
בהודעה של אינסטגרם נכתב: "הפיצ'ר החדש יהיה זמין לשימוש דרך סטיקר ייעודי בסטוריז. ניתן יהיה להוסיף את הכתוביות לסרטונים מהגלריה או לסרטונים שמוקלטים על גבי הפלטפורמה, כמו גם להתאים את הצבע, הגופן והסטייל של הכתוביות. הכתוביות  נועדו לתת מענה לאנשים שצופים בתכנים באינסטגרם ללא שמע ולהעניק לאנשים דרך חדשה להתבטא בצורה יצירתית, גם ללא קול".
צפו:

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה