דיגיטל וטק

על כל מסך: כאן מגיע לסטרימרים וטלוויזיות חכמות

תאגיד השידור הודיע על השקת אפליקציות חדשות לרוב מכשירי הטלוויזיה ומזרימי המדיה הזמינים בישראל. האפליקציה מאפשרת לצפות בשידורים ובהקלטות של תכני תאגיד השידור

יאיר מור |  1
אפליקציית כאן לטלוויזיות (צילום יח"צ)
באיחור אופייני, היום הודיע תאגיד השידור הישראלי כאן על השקת אפליקציות ייעודיות שלו לטלוויזיות חכמות וסטרימרים (מזרימי מדיה), כך שכל מי שיש בביתו טלוויזיה חכמה עדכנית יוכל ליהנות מכל תכני התאגיד ללא צורך במנוי לאחד משירותי הטלוויזיה בתשלום.
האפליקציה החדשה מרכזת את כל התכנים של כאן, על שלושת ערוצי הטלוויזיה (כאן 11, כאן חינוכית ומקאן בערבית) ושמונה תחנות הרדיו (רשתות ב' ו-ג', כאן תרבות, כאן מורשת, קול המוסיקה, רדיו רקע, כאן 88 ומקאן בערבית). ניתן לצפות או להאזין לכל הערוצים בשידור חי, למצוא תוכניות וקטעים מוקלטים וגם לגשת לתכני חטיבת הדיגיטל של התאגיד.
האפליקציה זמינה כמעט לכל טלוויזיה או סטרימר מהשנים האחרונות, כולל טלוויזיות חכמות מבוססות Tizen של סמסונג או WebOS של LG מ-2018 ומעלה, טלוויזיות ומזרימים המריצים את Android TV של גוגל ומכשירי Apple TV. כדי להוריד את האפליקציה יש להיכנס לחנות האפליקציות משלט המכשיר הרלוונטי ולחפש Kan או כאן.
עד היום, גישה לתכני כאן מטלוויזיות חכמות נעשתה או דרך אפליקציות שירותי הטלוויזיה הוט, יס, סלקום או פרטנר, או דרך יוטיוב, בו זמינים רוב התכנים משעת שידורם והלאה, אך דורשים חיפוש פעיל. האפליקציה החדשה משלימה את הפער בין התאגיד לבין המתחרים המסחריים, קשת12 ורשת 13, שמציעות אפליקציות לטלוויזיות כבר שנים.
מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ, מסר כי: "אסטרטגית ההפצה שלנו מאפשרת לצופים לצפות בתוכן איכותי בזמן ובמקום המתאים להם. זאת לא רק בחירה חכמה - זה העתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לצפות בתוכן איכותי?
    אני 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שופר של..
    סגור