דיגיטל וטק

צוקרברג מאשר: כל מה שרציתם בוואטסאפ - מגיע

מנכ"ל פייסבוק הפתיע בראיון וואטסאפ והבטיח שתכונות האבטחה והשימוש שאנשים מבקשים כבר שנים מגיעות ממש בקרוב
יאיר מור |  5
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג)
וואטסאפ עומדת לקבל כמה עדכונים שמשתמשיה התחננו לקבל כבר זמן רב, כך הבטיח לא אחר מאשר מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בראיון מפתיע שנערך - כמובן - בוואטסאפ.
צוקרברג צורף בהפתעה לראיון שהעניק מנכ"ל וואטסאפ הנוכחי, וויל קת'קארט, לאתר WABetaInfo, ואישר כמה מהשמועות שהאתר דיווח עליהן בחודשים האחרונים. "אנו עומדים להתחיל לשחרר את 'מצב היעלמות', שמפעיל את ההודעות הנעלמות בכל השיחות שלך, כך שכל חוויית הוואטסאפ שלך הופכת לארעית", הוא אמר והמשיך: "אנחנו עומדים גם להתחיל להפעיל את 'הצג פעם בודדת', כך שתוכל לשלוח תוכן שייעלם לאחר שהאדם (השני) רואה אותו (פעם אחת)".
מצב ההודעות הנעלמות, שדורש כרגע הפעלה בנפרד לכל שיחה, מוחק כל הודעה 7 ימים לאחר שליחתה, ואינו כולל אפשרויות לפרקי זמן אחרים. מחיקת הודעות לאחר צפייה אחת גם היא אינה רעיון חדש, וקיימת בצ'ט של אינסטגרם עבור הודעות מולטימדיה (תמונות וסרטונים).
בעל הבלוג ניצל את ההזדמנות ושאל את צוקרברג מה קורה עם האפשרות המצופה להשתמש בשירות מכמה מכשירים במקביל, בניגוד למצב הנוכחי, בו כל מכשיר שבו מפעילים את החשבון מנתק מייד את המכשיר הקודם שהיה מחובר לחשבון (מלבד WhatsApp Web, שדורש שהטלפון יהיה מחובר לרשת). צוקרברג הסביר מדוע זה לא קרה עד עכשיו והבטיח שבקרוב זה יגיע: "זה היה אתגר טכני קשה, לגרום לכל ההודעות והתוכן שלך להסתנכרן כראוי על מכשירים שונים אפילו כאשר סוללת הטלפון אוזלת, אך פתרנו את זה ואנחנו לא יכולים לחכות לשחרר את זה בקרוב!".
לאחר שצוקרברג התנצל על זמנו הקצר ועזב את הראיון, המשיך קת'קארט לבדו וציין כי האפליקציה תאפשר להתחבר לאותו חשבון מעד 4 מכשירים במקביל, וכי התכונה תגויע למשתמשי גרסת הבטא של האפליקציה תוך חודשיים - מה שאומר שמשתמשי הגרסה הרגילה יכולים לקוות שתגיע לפני סוף השנה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לשדרג את ווטסאפ...
    ארז 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הורידו את אפליקציית okbye הישראלית ותוכלו לשלוח מגוון סוגי הודעות ישירות לווטסאפ של המתקשר האחרון
    סגור
  • 3.
    שיישק לי צוקי בתחת (ל"ת)
    זמבלה 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מתי יבטלו את האפשרות לקבל הודעות קול
    זיו 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רוצה לשמוע את ההודעות מהר יותר, רוצה לחסום את האפשרות לקבל הודעות קול לרוב של עילגים שחושבים שלמישהו יש זמן להקשיב להם מדברים במשך דקה ומעלה.
    סגור
  • יש לזה אפליקציה
    אחת 06/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אפליקציה שממירה לך הקלטה לכתוב
    סגור
  • 1.
    ומתי לעזאזל ווטסאפ תעבור להיות שירות בענן?
    גל 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא תתבסס על רעיונות טכנולוגיים משנות ה-90? ICQ כבר עברו לאכסן את כל התוכן בענן.
    סגור