דיגיטל וטק

הקאמבק של עומרי כספי יותר סיקרן ממהומות הר הבית?

הודעת הפרישה של הכדורסלן הישראלי הצליחה להפוך לרגע השיא שלו. והוא לא היה האישיות היחידה שעשתה אתמול קאמבק בישראל. החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
עומרי כספי (צילום פלאש 90)
עומרי כספי אמנם פורש מכדורסל, אבל נראה שאת הציבור בישראל הוא מעניין יותר מתמיד: הודעת הפרישה שלו אתמול מיקמה אותו במקום הראשון בחיפושים החמים בגוגל ישראל, ולפי בדיקת ice בנתוני ויקיפדיה וגוגל נראה שההתעניינות בכספי שברה אתמול שיאים שלא ראתה לפחות מאז 2015.
ישות נוספת שהחיפושים מצביעים על קאמבק שלה היא מגיפת הקורונה: במקום השני בחיפושים היה בתו הירוק, שמשרד הבריאות שוקל להחיל מחדש, ובמקום השלישי היו נקודות בדיקות הקורונה של פיקוד העורף.
במקום הרביעי היה עיזאת חאמד, ראש ארגון הפשיעה מיפו שחוסל בתל אביב. הראיון של כוכב "האח הגדול" ו"הישרדות" יוסי בובליל ל"לאישה", בו חשף כי הוא סובל ממאניה דיפרסיה, הביא את האבחנה הרפואית הוותיקה למקום החמישי.
יום חורבן בתי המקדש, והמהומות שפרצו בו בהר הבית בעקבות הוויכוחים הקבועים על עליית יהודים להר בכלל וביום הזה בפרט, כיכבו במקומות השישי, השביעי והשמיני. הביטבוקסר, הראפר והדיג'יי ביז מארקי, שמת בגיל 57 לאחר שעבר שבץ באפריל, נמצא במקום התשיעי.
ובמקום העשירי נמצא יו"ר "כחול לבן", בני גנץ, שחשף בראיון בסוף השבוע את הניסיונות של ראש הממשלה לשעבר נתניהו לשכנע אותו לשתף פעולה להפלת הממשלה החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה