דיגיטל וטק

זו האפליקציה הכי פופולארית בעולם בחודש אוגוסט

חודש שני ברצף: האפליקציות של פייסבוק הודחו מצמרת טבלת ההורדות על ידי המתחרה הצעירה, ולמרות החזרה ההדרגתית לשגרה אפליקציות שיחות הווידאו ממשיכות להוביל
יאיר מור | 
טיקטוק פייסבוק וזום (צילום Pexels, Freepik)
שיא נוסף: טיקטוק היא האפליקציה עם מספר ההורדות הגבוה ביותר בעולם בחודש אוגוסט 2021, עם לא פחות מ-66 מיליון הורדות – עלייה של 6% לעומת המספר שנה קודם לכן, כך לפי נתוני חברת המחקר Sensor Tower שנחשפו השבוע.
פייסבוק נהנית מנוכחות ניכרת בצמרת, עם לא פחות מחמש אפליקציות בבעלותה: אינסטגרם במקום השני עם 59 מיליון הורדות, שהן עלייה של 26% לעומת לפני שנה, פייסבוק במקום השלישי, וואטסאפ במקום הרביעי, מסנג'ר במקום החמישי ואפליקציית וואטסאפ לעסקים נועלת את העשירייה המובילה.
מתחת לאפליקציות המרכזיות של פייסבוק נמצאות אפליקציות התקשורת סנאפ'צט וטלגרם במקומות 6 ו-7, ואילו במקום השמיני ממשיכה זום מהשפעות הקורונה והעבודה מהבית למרות החזרה ההדרגתית לשגרה. במקום התשיעי נמצאת אפליקציית עריכת הווידאו CapCut.
מעניין לציין כי בחנות האפליקציות של אפל, פייסבוק מפסידה לא רק לטיקטוק, אלא גם ליוטיוב, בעוד שבחנות של גוגל אפליקציות הרשתות החברתיות של פייסבוק בשני המקומות הראשונים, טיקטוק אחריהן ואז שתי אפליקציות התקשורת האישיות של פייסבוק. בנוסף, ברשימת האפליקציות הפופולאריות ביותר לאנדרואיד ניתן לראות כי הקידום האגרסיבי שמספקת גוגל לאפליקציה המתחרה החדשה שלה לזום, Google Meet, הביא אותה אל מקום אחד מתחת לאפליקציית שיחות הווידאו הפופולאריות.
כזכור, טיקטוק רשמה לאחרונה הישג שנראה שמלחיץ מאוד את פייסבוק: ביולי האחרון הודיעה הרשת החברתית הגדולה בעולם שתשלם ליוצרים על שימוש בחיקוי שלה לטיקטוק שעות בודדות לאחר ש-Sensor Tower הכריזה שטיקטוק הגיעה לשלושה מיליארד הורדות – הישג שפייסבוק היתה היחידה להגיע אליו עד אז. זאת לאחר שבעה חודשים רצופים בהם הובילה את טבלת ההורדות לפי Sensor Tower – מאז פברואר ועד היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה