דיגיטל וטק

גוגל הותקפה על ידי האקרים, האם אתם בסכנה?

גוגל חשפה כי שתי נקודות תורפה ב-Chrome נמצאות תחת מתקפה פעילה וביקשה מכל המשתמשים לעדכן את הדפדפן שלהם כדי להימנע מהפיכתם לקורבנות. כל השלבים לתיקון הפרצה בפנים
מערכת ice |  1
גוגל משתמשת באנדרואיד כדי לרגל אחרי אפליקציות מתחרות (צילום pixabay, pexels)
גוגל חשפה הלילה (אור לרביעי) כי שתי נקודות תורפה אותרו במערכת Chrome והן נמצאות תחת מתקפה פעילה של האקרים. בשל כך, המשתמשים התבקשו לעדכן את הדפדפן שלהם כדי להימנע מפגיעה.
נקודות התורפה המדוברות דווחו לגוגל באמצעות גורם אנונימי וקיבלו דירוג חומרה "גבוה". מעט יותר מידע נמסר על היכן או כיצד נוצלו הפגיעויות הידועות בשם 'אפס ימים', משום שלמפתחים יש "אפס ימים" לתקן את הפגם לפני ניצול לרעה על ידי האקרים זדוניים.
הגרסה המעודכנת תתגלגל למשתמשי Windows, Mac ו-Linux "במהלך הימים/השבועות הקרובים", אמרה גוגל בפוסט בבלוג. כאשר פורבס עדכנה כי ב-Apple Mac, הוא היה בגרסה העדכנית והבטוחה ביותר, 93.0.4577.82. משתמשים יכולים לבדוק איזו גירסה הם מפעילים על ידי לחיצה על הלחצן "אודות Google Chrome" בקטע העזרה בדפדפן.
שתי נקודות התורפה שאותרו נחשבו רציניים מספיק כדי להצדיק תשלום של 7,500 דולר לחוקרי האבטחה שמצאו אותם. בינתיים, אפל פרסמה עדכון חירום ל-iOS להתמודדות עם פגיעות של 'אפס ימים' שלכאורה נוצלה על ידי ספקית תוכנות הריגול הישראלית NSO Group בשווי מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    93.0.4577.82. זו גרסת הכרום שיש ךי
    מיק 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    93.0.4577.82.
    סגור