דיגיטל וטק

וואטסאפ עומדת להעמיס עליכם הרבה יותר התראות

אחת האפשרויות הכי מבוקשות באפליקציית המסרים הפופולארית בעולם תגיע לצד אפשרות שלצערנו הרב די בטוח שלא מספיק אנשים ישתמשו בה
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום pixabay)
בזמן שהמגמה העולמית היא לסייע למשתמשים להפחית את כמות ההתראות שהטלפונים שלהם מקפיצים להם, כדי לא לעודד התמכרות לסמארטפונים, נראה שוואטסאפ עומדת בפני צעד משמעותי בכיוון ההפוך: בקרוב היא תציג התראות לא רק על הודעות חדשות, אלא גם על "ריאקשנס" להודעות.
אתר WABetaInfo מצא בסוף השבוע בגרסת בטא חדשה של האפליקציה לאייפון ראיה לכך שהחברה עובדת על תוספת חדשה להגדרות האפליקציה: יכולת שליטה להתראות על "ריאקשנז". ההגדרה תופיע בין הבקרים להתראות מהודעות רגילות ומקבוצות, ותאפשר לבחור האם האפליקציה תציג התראות על "ריאקשנז", ואם כן – איזה צליל, אם בכלל, היא תשמיע עם ההתראות הללו.
כפי שדיווחנו לפני כחודש וחצי, וואטסאפ עובדת על הוספת "ריאקשנז" לאפליקציה, בדומה לאלו שקיימות ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם באפליקציית פייסבוק מסנג'ר. היכולת הזו תאפשר, לפי המידע שנחשף עד כה, להגיב על הודעות בוואטסאפ בלי צורך לשלוח הודעות נפרדות. במקום זאת, ניתן יהיה להצמיד לכל הודעה שנשלחה בצ'ט בוואטסאפ על ידי איש קשר תגובה בדמות אימוג'י כלשהוא מהמאגר העצום הקיים כיום בכל אפליקציית מקלדת.
מצד אחד, הצירוף של אפשרות לשליטה בהתראות על "ריאקשנז" תאפשר למי שלא רוצה לקבל אותן לכבות אותן  -אך מצד שני, היא מזכירה שרוב האנשים כנראה לא יעשו זאת, ויבחרו לטבוע תחת מבול של התראות בנוסח "אמא הגיבה על אחת ההודעות שלך", "החבר/ה הגיב/ה על אחת ההודעות שלך", "יוני מוסך הגיב על אחת ההודעות שלך" וכן הלאה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התראות
    משה קדי 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקבל מדי פעם התראות מיותרות
    סגור
  • 1.
    לא הצלחתם לחשוב על מילה בעברית ל"ריאקשנז"? (ל"ת)
    עילגים 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור