דיגיטל וטק

וואטסאפ: אלה ההבדלים בין גרסאות האייפון והאנדרואיד

מתברר שיש כמה הבדלים משמעותיים מאוד בין הגרסאות של האפליקציה הפופולארית לשתי מערכות ההפעלה הנפוצות לסמארטפונים. הנה רשימת התכונות שזמינות רק לאחת מהן
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום pixabay)
וואטסאפ הפכה בעשור האחרון לתוכנת התקשורת המרכזית בישראל ובמדינות רבות נוספות, והנחת היסוד של רוב המשתמשים היא שלא חשוב איזה סמארטפון הם בוחרים – לפחות וואטסאפ תמשיך לעבוד בדיוק אותו דבר. אבל גרסאות האפליקציה לשתי מערכות ההפעלה הנפוצות ביותר לטלפונים אינן זהות – לא מבחינה חזותית ולא מבחינת התכונות הזמינות. אתר WABetaInfo חשף בסוף השבוע רשימה של הבדלים שעשויים לגרום למשתמשים לחשוב פעמיים לפני שהם בוחרים מכשיר או מחליטים על איזה משני מכשירים שיש להם להתקין את השירות.
כפי שניתן לראות בטבלה, קריאת הודעות בלי שאנשי הקשר יראו שקראתם אותן זמינות רק באנדרואיד, באמצעות הטריק שהבאנו כאן לפני כשלושה חודשים. מצד שני, מי שהודעות קוליות הן דרך תקשורת מרכזית בינו לבין אנשי הקשר העיקריים שלו, יוכל להינות מהאפשרות להאזין להן בלי שהחברים יידעו זאת אך ורק אם יש לו אייפון, כפי שהסברנו כאן.
 
מי ששולח תמונות רבות, יוכל ליהנות משליחה שלהן ללא דחיסה שהורסת את האיכות שלהן רק אם יש לו מכשיר המבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל – אך מי שרוצה לשלוח תמונות שכלל לא נמצאות על המכשיר באמצעות הדבקה של כתובת תמונה מהרשת יוכל לעשות זאת רק אם הוא משתמש באייפון. טשטוש של חלקים מהתמונה לפני השליחה ללא צורך באפליקציה חיצונית זמין גם הוא רק בגרסה לאפל. ומעל הכל – מי שרוצה אפשרות לשמור את התמונות והסרטונים שקיבל במכשיר כדי שיהיו זמינים לו בגלריה גם אם איש הקשר ששלח אותם מחק אותם, יוכל לעשות זאת רק מאייפון – גם אפשרות השמירה של תמונות אחת-אחת וגם האפשרות לגיבוי של כל קבצי המדיה בוואטסאפ לגלריה קיימות רק בגרסה למכשירי אפל.
אפשרויות פחות חשובות כוללות גישה למונה ההודעות שלא נקראו מתוך חלון שיחה, שנמצאת רק בגרסה לאייפון, מול האפשרות לבחור את כל השיחות ברשימת השיחות (לצורך מחיקה, לדוגמא) שנמצאת רק בגרסת האנדרואיד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקר. לאייפון יש הגבלה לתכונות הגיבוי ידני ונתקע (ל"ת)
    צידקי 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שקרים
    אלכס 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול מה שכתוב שאין לאנדרואיד יש אני משתמש באנדרואיד כול מה שמסומן באדום שאין יש לי אתם אולי מסתכלים על גרסאות ישנות מאוד
    סגור