דיגיטל וטק

וואטסאפ: כך ייראה השינוי שכולם מחכים לו

החברה עדיין עובדת על אחת התכונות שיחסכו הכי הרבה הודעות מיותרות, ועכשיו נחשף איך ייראה הממשק שיהפוך את אפליקציית התקשורת להרבה יותר דומה לפייסבוק
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום unsplash)
משתמשי וואטסאפ יוכלו בקרוב להגיב להודעות באפליקציה בלי להציף את איש הקשר או חברי הקבוצה הרלוונטיים, כאשר כל מי שיכול לראות את ההודעה יראה את התגובות, כך חושף אתר WABetaInfo.
האתר העלה תמונה בה ניתן לראות את ממשק הצגת ה"ריאקשנס" באפליקציה, שתאפשר לכל משתמש שיכול לראות הודעה כלשהיא לצפות ברישמת האנשים שהגיבו עליה באמצעות אימוג'י בסיסיים במקום בהודעות נפרדות.
 
כפי שניתן לראות בתמונה, לחיצה על הודעה מקפיצה רשימה של המשתמשים שהגיבו עליה, כאשר היא מחולקת לטורים: "All" ("הכל") מציג את כל המשתמשים שהגיבו, כאשר מול שמו של כל אחד מופיע האימוג'י שבאמצעותו הגיב, וכל אימוג'י שחלק מהמשתמשים הגיבו באמצעותו זוכה לטור משלו שמציג את רשימת המשתמשים שהשתמשו בו בתגובה להודעה. מדובר בממשק שמזכיר את ממשק ה"ריאקשנס" ל"סטוריז" באפליקציות אינסטגרם ופייסבוק.
כזכור, בקיץ האחרון התגלה כי וואטסאפ עובדת על אפשרות ה"ריאקשנס" – תגובה להודעות באמצעות אימוג'י הוצמד להודעה המקורית, בדומה ל"לייקים" בפייסבוק או ללב באינסטגרם. בינתיים האפשרות עדיין לא זמינה – אפילו לא עבור בודקי גרסאות הבטא של האפליקציה – אך WABetaInfo מצליח מדי פעם לשאוב מקוד הגרסאות הללו רמזים לגבי העתיד של האפשרות הזו. לפני כחודש הוא גילה כי הריאקשנס שיהיו זמינים בוואטסאפ לא יהיו זהים לאלה הזמינים בפייסבוק, ויכללו "לייק", לב, צחוק, בכי, הפתעה ותודה – כאשר האחרון בא על חשבון כעס שזמין בפייסבוק.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טמטום לשמו (ל"ת)
    אחד 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור