דיגיטל וטק

טיקטוק רוצה להחליף את עומר אדם, מה משמעות המהלך?

הרשת החברתית הסינית הכריזה על מהלך מפתיע, שמנסה למצוא ולקדם את הדור הבא של האמנים המוזיקליים שיכבשו את העולם
יאיר מור | 
טיקטוק עומר אדם (צילום unsplash, David Cohen/Flash90)
הרשת החברתית הסינית טיקטוק, שרוב הסרטונים בה מבוססים על קטעי ריקוד, כוריאוגרפיה או סתם אתגרי סטיקרים לפי קטעים משירים, הכריזה היום (רביעי) על מהלך דרמטי, שהופך אותה למתחרה לא רק ברשתות החברתיות האחרות, אלא גם בשירותי המוזיקה הגדולים.
החברה השיקה שירות חדש בשם SoundOn, שאותו היא מגדירה כ"פלטפורמה ייחודית להפצה ושיווק תכנים מוזיקליים עבור אמנים חדשים". המשמעות היא שטיקטוק מבקשת מזמרים ויוצרים בתחילת דרכם להעלות את השירים שלהם ישירות אליה במקום לשירותי הפצת מוזיקה אחרים. תמורת זאת הם יקבלו 100% מהתמלוגים על השימוש בשירים שלהם, כלים אוטומטיים ויועצים אנושיים לסיוע בהרחבת קהל המאזינים שלהם, פרופיל עם המוזיקה שלהם בלשונית המוזיקה ברשת החברתית ואפילו הפצה של התכנים לכל השירותים שבהם טיקטוק מתחרה – ה"סטוריז" וה"רילס" של אינסטגרם באגף הרשתות החברתיות, ושירותי המוזיקה ספוטיפיי ואפל מיוזיק באגף שירותי המוזיקה.
השירות כבר החל לפעול עבור אמנים באינדונזיה, ארה"ב, ברזיל, ובריטניה, ובשאר העולם, כולל ישראל, יחל לפעול "בחודשים הקרובים".
 
"אמנים חדשים ויוצרים מוזיקליים הם קהילה תוססת בטיקטוק, ו-SoundOn נועד לתמוך בהם כשהם עושים את הצעדים הראשונים בקריירה שלהם", אמרה אולה אוברמן, ראש תחום המוזיקה העולמי בטיקטוק. "צוותי SoundOn שלנו ילוו יוצרים במסעם אל הבמה הגדולה ויביאו את המומחיות והעוצמה של טיקטוק לחיים. אנחנו נרגשים לגבי התהליך והאופן בו הוא יניע כישרונות חדשים ומחכים לראות כיצד SoundOn יתרום לתעשיית המוזיקה העולמית".
מוני לונג, אמנית שפרצה דרך טיקטוק, אמרהכי "SoundOn יצרה מרחב שבו כל אחד יכול להיות בדיוק מי שהוא רוצה להיות. לא משנה מה הרקע שלך, החינוך שלך, האמונה שלך או הגיל שלך – תמיד תוכל להיכנס ולהשמיע את עצמך. עשיתי את זה בעבר ואני מתכננת להמשיך לעשות את זה שוב גם בעתיד".
אבי רוברטס, אמנית נוספת שפרצה דרך הרשת החברתית, אמרה כי "עבדתי עם הצוות של טיקטוק לאורך כל הקריירה שלי, והם תמיד תמכו בי, והיום אני נהנית גם מהסיוע והעזרה של SoundOn, המשיקה את המוזיקה שאני יוצרת לאחרונה. אני אוהבת לחלוק את המוזיקה והיצירתיות שלי עם המעריצים שלי ומקווה להגיע לעוד קהלים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה