דיגיטל וטק

החברה מטיסה מאות עובדים לנופש אקזוטי, וזה היעד הנחשק

אורקה סקיוריטי מטיסה לנופש בג'מייקה את כל 355 עובדיה מכל העולם. וכמה מהם מועסקים בישראל?
מערכת ice | 
עובדי אורקה סקיוריטי (צילום אורקה סקיוריטי)
אורקה סקיוריטי מטיסה לג'מייקה את כל 355 עובדי החברה מכל העולם, לנופש של שלושה ימים בסוף חודש מאי בריזורט יוקרתי על החוף, שבפועל יאוכלס רק על ידי עובדי אורקה. החברה תחכור מטוס לצורך הטסת 145 העובדים המועסקים בישראל. זאת תהיה הפעם הראשונה שכל העובדים נפגשים יחד מאז שהוקמה החברה בשנת 2019 וכל הצמיחה שלה נעשתה בתקופת הקורונה.
האתר בנוי מסוויטות יוקרה מפוארות בעיצוב קולוניאלי בריטי קלאסי, הממוקמות על חצי האי עוצר הנשימה במפרץ המוקף בים קריבי בצבע טורקיז. עם רצועת חוף של חולות לבנים ויערות עם מפלים נסתרים הממשיכים עד לאורך פסגות הרים ערפיליות. עובדי אורקה סקיוריטי ייהנו מאירוח הכל כלול של משקאות ואוכל ללא הגבלה, מהמלון לבריכה ולרצועת חוף פרטית הצמודה למלון. חשוב לציין שאתר הנופש מחזיק בתו של תיירות בת קיימא ודואג לניקוי קו החוף כדי לא לגרום לנזק סביבתי.
 
העובדים הנופשים ימצאו בין האטרקציות בחצי האי: ספא, גלישת רוח, צלילה, שבילים לטיולי אופניים וריצה, סדנה להכנת קוקטיילים או בישול מקומי, טניס, קיאקים, שיט בקטמרן, בננה ומצנחי רחיפה או טיול לשוק האומנויות של מונטגו ביי הנמצא במרחק של 4 דקות נסיעה מאתר הנופש.
מאורקה סקיוריטי מוסרים: "זה אירוע חשוב מאוד עבור החברה, למרות שהחברה כבר בת 3.5 שנים בפועל רוב העובדים לא פגשו מעולם אחד את השני פיזית, כולל אנשים שעובדים אחד מול השני באופן יום-יומי. התוכנית היא בעיקר להיות ביחד, לחוות יחד כיף וגיבוש של החברה".
אורקה סקיוריטי, מפתחת טכנולוגיות לאבטחת ענן, טכנולוגית ה- SideScanning שפיתחה החברה משיגה כיסוי מלא ומהיר בדקות, ללא צורך בהטמעה מורכבת. זאת בשונה מפתרונות אחרים בתחום הסייבר שדורשים פרויקטים ארוכים להטמעתם, ויכולים להיערך לעיתים חודשים ואף שנים.
 
בנוסף, המערכת מייעלת את עבודת מנהלי אבטחת המידע, על ידי כך שהיא בונה גרף של סביבת הענן בארגון, ומשתמשת במידע מתוכו כדי לתעדף את ההתרעות הקריטיות הבודדות מבין אלפים, ולפעמים עשרות אלפי התרעות הקיימות. בין לקוחותיה נמנים: Databricks, Robinhood, Autodesk, News Corp, NCR, Duolingo, Unity Technologies, Druva. זאת בנוסף לחברות סייבר, ביניהן: BeyondTrust, Hunters, Very Good Security, BigID, ועוד.
לחברה משרדים בישראל, לוס אנג'לס ובאירופה. היא גייסה מהקמתה 640 מיליון דולר לפי שווי שהגיע ל-1.8 מיליארד דולר. 605 מיליון דולר מתוכם גויסו תוך פחות משנה. בין משקיעי החברה קרן טמסק (Temasek) קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור. שהיא מהמשקיעים הגדולים בעולם, המנהלת פורטפוליו של מעל 300 מיליארד דולר. קרן CapitalG של תאגיד אלפבית (Google), ו- Silicon Valley CISO Investments, קבוצת אנג'לים המורכבת מ-60 מנהלי אבטחת מידע מובילים בארה"ב המשקיעים את הונם האישי והמומחיות שלהם בתמיכה בטכנולוגיה ובהצלחת החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה