מינויים

אקס מיקרוסופט וצ'ק פוינט: זה הג'וב החדש באבטחת הענן

יגאל גופמן מונה לראש מחלקת המחקר בחברת הסייבר Ermetic. ומה כולל הרזומה שלו?
מערכת ice | 
יגאל גופמן (צילום אלכס מירקין)
Ermetic (ארמטיק), חברת אבטחת ענן מובילה, הודיעה על מינויו של יגאל גופמן לתפקיד ראש מחלקת המחקר בחברה. גופמן מביא עימו מעל ל-12 שנות ניסיון בעולמות האבטחה בקרב חברות טכנולוגיה מובילות, ביניהן מיקרוסופט וצ'ק פוינט.
 
במסגרת תפקידו החדש, גופמן יוביל את מאמצי מחלקת המחקר של החברה העוסקת בזיהוי איומי סייבר בסביבות ענן המובילות, פיתוח המוצר ושיפור יכולת הזיהוי וההמלצות השונות הניתנות למשתמשים, וכמו כן קידום חדשנות והסברה בנושאי סיכוני אבטחה בענן.
"אנו מברכים ושמחים על הצטרפותו של יגאל לצוות המחקר הצומח של החברה. הניסיון הרב שהוא מביא עימו בתחום אבטחת הסייבר והענן יסייעו לנו רבות בפיתוח המוצר שלנו והפיכתו לאחד המובילים בתחום", ציין שי מורג, מנכ"ל ארמטיק. 
טרם הצטרפותו לארמטיק, גופמן שימש כחוקר בכיר בקבוצת המודיעין העולמית של מיקרוסופט Microsoft Threat Intelligence Center (MSTIC) וראש מחקר האבטחה והענן ב xm cyber, חברת סטארטאפ ישראלית שנמכרה לפני מספר חודשים ל- Schwarz Group ב-700 מיליון דולר. כמו כן, שימש כראש צוות בקבוצת הגנת הסייבר של חברת צ'ק פוינט.
 
גופמן: "כאשר אתה חלק מחברת סטארט-אפ היכולת שלך לחדש טכנולוגית משמעותית יותר מאשר בחברה גדולה. כיום, מספר רב של קולגות מהעבר עובדים לצידי בארמטיק ואני שמח על ההזדמנות לשתף איתם שוב פעולה. הצטרפתי לצוות מגובש שהוכיח את יכולותיו להוביל תהליכים מהירים ואפקטיביים - כנדרש למוצר מוביל שוק".
עוד הוסיף כי "תשתיות הענן מורכבות בהרבה משכבות טכנולוגיה רבות, ויכולת הניהול של תשתיות אלו נעשות מורכבות יותר משנה לשנה בכך שהן דורשות הבנה בנושאים רבים. התפקיד שלנו הוא להנגיש את אותם הפתרונות לבעיות האבטחה בסביבות הענן בצורה הפשוטה ביותר ובמקביל להציע תיקון מהיר ויעיל לפערי ההגנה הקיימים בארגון".  
ארמטיק מפתחת פלטפורמה לזיהוי איומי סייבר בסביבות ענן ב-AWS, Azure ו-GCP. ארמטיק מאפשרת מיפוי כולל וניטור אוטומטי של כלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים בארגון, המפוזרים על פני פלטפורמות ענן מרובות, תעדוף וניהול סיכונים, זיהוי פעולות חריגות ותיקון אוטומטי של קונפיגורציות לא תקינות שחושפות את הארגון להתקפות סייבר. כל אלה מסייעים בהקטנה משמעותית של הסיכון לאובדן מידע ארגוני רגיש ופריצות מסוגים שונים.​
החברה נוסדה ב-2019 על ידי ארבעה יזמים סדרתיים: שי מורג, סיון קריגסמן, מיכאל דולינסקי, ואריק גומנובסקי, שחברות קודמות שלהם נרכשו על ידי מיקרוסופט, פאלו אלטו נטוורקס ותאגידים בינלאומיים נוספים. החברה מעסיקה כ- 150 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה