דיגיטל וטק

וואטסאפ עובדת על שינוי היסטורי שישמח משתמשים

האפליקציה החלה לעבוד על אפשרות להעביר את הגיבוי שלה מהענן של גוגל למקומות אחרים, כדי לפתור את הבעיה שתצוץ בקרוב עבור מיליוני משתמשים
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום vecteezy)
וואטסאפ החלה לעבוד על אפשרות עתידית שאמורה לפתור את אחת הבעיות המרכזיות של המשתמשים בה, ואולי אף יותר מבעיה אחת, כך לפי דיווח של אתר WABetaInfo.
האתר איתר בגרסת הבטא החדשה של האפליקציה למכשירי אנדרואיד, ששוחררה ביממה האחרונה, אפשרות חדשה לייצוא של גיבוי השיחות מגוגל-דרייב בתחתית תפריט גיבוי השיחות. במלים אחרות, משתמשים יוכלו להוריד את הגיבוי של חשבון הוואטסאפ שלהם כקובץ למכשיר שלהם. כרגע האפשרות אינה זמינה לאף אחד, ולכן לא ניתן לבדוק מה בדיוק היא עושה ומה ההבדל בין הורדה של הגיבוי ליצירת גיבוי מקומי רגיל בלי מעבר בגוגל דרייב בדרך.
 
השאלה היותר גדולה היא מה הסיבה והמטרה של האפשרות הזו: מצד אחד, הגיוני מאוד שהסיבה לקיומה היא סיום ההסכם בין וואטסאפ לגוגל, שאיפשר למשתמשי האפליקציה לגבות את המידע שלהם בשירות הענן ללא הגבלת גודל וללא שהגיבוי יוריד משטח האחסון הזמין עבורם לקבצים אחרים, שצפוי לגרום למשתמשים רבים לחפש פתרון חלופי לאחסון גיבוי הוואטסאפ;
אך ייתכן גם שמטרת האפשרות היא לתת למשתמשים להעביר את הגיבוי משירות האחסון של גוגל, שמשמש כיום לגיבוי ושחזור של חשבונות משתמשי אנדרואיד, לאייקלאוד של אפל, המשמש לגיבוי ושחזור של חשבונות משתמשי אייפון. אפשרות להעביר את הגיבוי מגוגל לאפל תקל מאוד על מעבר בין שני סוגי המכשירים. כיום כמעט בלתי אפשרי להעביר גיבוי של חשבון וואטסאפ מאייפון לאנדרואיד או להיפך, מה שמאלץ אנשים להישאר עם סוג המכשירים הקיים שלהם או לאבד את כל היסטוריית ההתכתבות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיבוי של גוגל מבורך הציל עסק מוירוס כופר (ל"ת)
    נכון 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור