דיגיטל וטק

לראשונה בעולם: לשוחח עם בינה מלאכותית - פנים אל פנים

הפלטפורמה החדשנית, chat.D-ID, משלבת את יכולת הווידאו הבלעדית של D-ID ביחד עם מחולל הטקסט ChatGPT ובכך יתאפשר למשתמשים להתחבר עם AI על ידי שיחה חזותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום freepik, pixabay)
חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI, משיקה היום את האפליקציה הראשונה בעולם המאפשרת לדבר בשיחת לייב וידאו באופן טבעי עם דמות דיגיטלית שמופעלת על ידי בינה מלאכותית. השירות החדש, chat.D-ID, הינו פלטפורמה המשלבת את הטכנולוגיה הייחודית של D-ID עם הטכנולוגיה הפופולארית ליצירת טקסטים ChatGPT מבית OpenAI, ומאפשרת ממשק שמדמה שיחה עם בן אדם. 
"הטכנולוגיה שלנו מציגה צד חדש של הבינה המלאכותית שהעולם עוד לא ראה", אמר גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף ב- D-ID. "בעזרת הכלי החדש, המעבר משימוש בטקסט, לשיחה פנים אל פנים הופכת את הטכנולוגיה לאנושית, חווייתית, מהנה, מרתקת, ותאפשר למשתמשים להבין טוב יותר את המידע שמתקבל. chat.D-ID יאפשר להנגיש את השימוש ב-AI לאוכלוסיות רחבות בהרבה מעבר לקהילת הטכנולוגיה, דוגמת ילדים, קשישים ואנשים עם מוגבלויות. אני גאה בהצלחה של D-ID, שממשיכה להיות בחוד החנית של תעשיית הבינה המלאכותית המתפתחת".
 
האפליקציה, שמושקת כגרסה ראשונית, מאפשרת בשלב הראשון לשוחח עם אווטאר בשם אליס, ובקרוב תציע מגוון רחב של אווטארים מוגדרים מראש מהם יוכלו המשתמשים לבחור. לאחר מכן, יוכלו המשתמשים להעלות כל דמות לבחירתם עימה ירצו לשוחח. 
"זהו רק הצעד הראשון בהגשמת החזון שלנו - לשנות את האופן שבו אנו מתממשקים עם בינה מלאכותית", מוסיף פרי. "זהו כלי חדשני ופורץ דרך שישפיע על כל חווית המשתמש ויגדיר אותה מחדש".
בנוסף לאפליקציה, טכנולוגיית ההנפשה בזמן אמת החדשה של D-ID כבר זמינה למפתחים באמצעות ממשק API. בזכות ממשק זה, מתאפשר לחברות, מוסדות ומפתחים להציע שירות לקוחות דיגיטלי, שכולו מופעל על ידי בינה מלאכותית. כך, חברות יכולות להעניק שירות ואף ליצור אינטראקציה בצורה אנושית, ייחודית ויעילה יותר, על מנת לשפר את שירות הלקוחות, המכירות, ההדרכה לעובדים, ואף להציע יועצים ומאמנים דיגיטליים במגוון תחומים כמו שירותי בריאות, פיננסים, תחבורה ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה