דיגיטל וטק

מהפכת ה-AI: הסטארט-אפ הישראלי וגוגל ישנו את הסופרמרקטים בעולם?

חברת הסטארט-אפ weR, משיקה טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך בשוק הריטייל העולמי – Mobile Shelf Checking, שתאפשר  לחברות לסרוק את המדפים דרך הנייד באמצעות אפליקציה, ולקבל תצוגה אינטראקטיבית ותלת מימדית של המדפים באמצעות טכנולוגיית AR (מציאות מדומה) בשילוב עם טכנולוגיית AI  (בינה מלאכותית). כך זה יעבוד
מערכת ice | 
האפליקציה של weR (צילום weR)
חברת הסטארט-אפ weR, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיית AR (מציאות רבודה) ו-AI  (בינה מלאכותית) לשוק הריטייל, ושותפה של גוגל העולמית בפלטפורמת מחשוב הענן שלה Google Cloud, משיקה טכנולוגיה חדשה ופורצת דרך בשוק הריטייל העולמי – Mobile Shelf Checking. 
טכנולוגיית המידוף החדשה, תאפשר לחברות הריטייל, מחברות מזון ועד לחברות קמעונאות, פארם והמותגים השונים, לסרוק את המדפים דרך הנייד באמצעות אפליקציה, ולקבל תצוגה אינטראקטיבית ותלת מימדית של המדפים באמצעות טכנולוגיית AR (מציאות מדומה) בשילוב עם טכנולוגיית AI  (בינה מלאכותית), וכך לנהל ולנטר את תצוגת המוצרים על המדף, לעקוב אחר חוסרים במוצרים על המדף, תוך מיפוי מדויק של המיקום של כל מוצר ומוצר על המדף. כתוצאה מכך, לעשות אופטימיזציה לחוויית הקונה וליעילות של הקמעונאי ברחבי החנות והאונליין. 
 
הטכנולוגיה החדשה זכתה לחשיפה ראשונה מעל במת וועידת Google Cloud Next, הועידה הבינלאומית השנתית של פלטפורמת מחשוב הענן של גוגל, שנערכה לאחרונה בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, שם גם זכה הסטארט-אפ הישראלי weR להכרה עולמית עם הכרזת השותפות העסקית בין השתיים. 
הטכנולוגיה הומחשה גם בכנסGroceryshop 2023  שהתקיים בלאס וגאס שבנבאדה בשלהי חודש ספטמבר, כנס בו נכחו מקבלי ההחלטות המובילים בעולם הריטייל. 
טכנולוגיית Shelf Checking Mobile של weR תהווה אלטרנטיבה לרובוטים ולמצלמות, שיכולים לאפשר הצצה וירטואלית למדפים, לעומתן היא מוזילה את העלויות לחברות הריטייל בעד כ 30-50 אחוזים. כך שמדובר בפתרון מעקב יעיל, חווייתי וחסכוני אחר נראות המדף ומצב המלאי על המדפים. הטכנולוגיה מהווה בשורה נהדרת לצרכנים, שבמקום להיתקל במדפים ריקים או ריקים חלקית, יקבלו מידע מדויק על מגוון ומצב המלאים של המוצרים. 
בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת גם ללקוחות לסרוק מוצרים בחנות באמצעות פלטפורמת AR/AI ולשדרג  את חווית הקניה,  בכך שיוכלו לנווט בקלות ולקבל שכבת מידע נוספת ברמת המוצר. הטמעה רחבה של פלטפורמת חויית המשתמש תתבצע בשבועות הקרובים ברשת סופר-פארם בישראל. 
עמית צ'צ'ק, מייסד ומנכ"ל weR הסביר: "אני שמח ונרגש ש- Google Cloud העולמית בחרה בנו כשותפה שלה, ומכריזה על הפיתוח הראשון המשותף שלנו בנוכחות בכירי התעשייה העולמית. התחלנו, בשיתוף עם Google Cloud, מגעים ראשונים עם חברות ריטייל גדולות בארה"ב, קנדה ואירופה, להטמעת הפלטפורמה. אנו שואפים להטמיע טכנולוגיה זו גם בקרב החברות הקמעונאיות בישראל".
תומר צ'צ'ק ועמית צ'צ'ק, מייסדי weR (צילום: weR)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה