דיגיטל וטק

גוגל מודיעה ללקוחותיה: מגבירים את האבטחה במכשירי האנדרואיד

גוגל ממשיכה במאמציה להגביר ולשפר את האבטחה במכשירי האנדרואיד ומשיקה כעת, מצב אקטיבי המדמה אנטי-וירוס אשר מבצע סריקות אחר תוכנות זדוניות במכשיר
מערכת ice | 
גוגל (צילום unsplash)
גוגל ממשיכה ממשיכה להגביר את רמת האבטחה במכשירי האנדרואיד ואם עד כה ההגנה הייתה מסתכמת באזהרות בלבד, כעת היא משיקה מצב אקטיבי אשר מדמה אנטי וירוס אשר סורק את המכשיר ומחפש תוכנות זדוניות על מנת לחסום אותן. 
כאמור, החברה הודיעה על השירות החדש מוקדם יותר השנה והוא יאפשר לבצע סריקה של הטלפון אחר אפליקציות ותוכנות זדוניות. כעת, גוגל תוכל לבדוק האם האפליקציה מבצעת פעילות זדוניות שאינה תקינות ועל כן להמליץ עם הסרתה מן המכשיר.
 
השינוי הנ"ל הוא כחלק מהעדכון של מערך ההגנה של החברה 'Google Play Protect' אשר פעיל שנים ומגן על המשתמשים מן אפליקציות ותוכנות אשר הורדו ממקורות לא מהימנים ברחבי האינטרנט כפי שמתאפשר במכשירי אנדרואיד כיום.
החברה טוענת כי כיום, Google Play Protect מבצע סריקה של למעלה  מ-125 מיליארד אפליקציות מדי יום. במדיה והוא מוצא ומזהה אפליקציה שעלולה להזיק, Play Protect יכול כעת לבצע פעולות מסוימות כמו שליחת אזהרה, מניעת התקנת אפליקציה או השבתה אוטומטית של האפליקציה למשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה