דיגיטל וטק

שווה בדיקה? וואן פלוס מכריזה על הפלאפון המתקפל הראשון שלה

חברת וואן פלוס מצטרפת לגל החברת שהוציאו לאחרונה סמאטרפונים מתקפלים ומכריזה על אחד פרי יצירתה בעל מפרט מרשים. האם הוא מהווה מתחרה ראוי לפלאפונים של סמסונג?
מערכת ice | 
המתקלפים של סמסונג (צילום סמסונג)
חברת וואן פלוס, מכריזה על טלפון מתקפל ראשון שלה, ה-OnePlus Open ובכל זאת מדובר במכשיר המתקפל הראשון של המותג וואן פלוס, והוא מוכרז זמן לא רב אחרי ה-Galaxy Fold 5 שנחשב למוביל בשוק הטלפונים המתקפלים.
על מנת להוות מתחרה ראוי בדגמים של סמסונג, ה-OnePlus Open מציע מפרט מתקדם לצד המשך שיתוף הפעולה עם מותג הצילום האסלבד, ציר משופר ועמידות גבוהה עם חסינות להשפרצות מים.
 
בנוגע למפרט הפנימי המסך הפנימי גודלו 7.8 אינץ׳ ורזולוציה של 2240×2268 פיקסלים. המסך החיצוני בגודל 6.9 אינץ׳, ברזולוציה של 2484×1116 פיקסלים, ובשני המקרים הפאנל מסוג OLED בקצב ריענון של עד 120 הרץ. יחס ההיבט הוא 20:9, והמסכים מוגנים בזכוכית Gorilla Glass Vicuts.
כייאה למכשיר דגל, OnePlus Open מגיע עם Snapdragon 8 Gen 2 של קוואלקום UFS 4.0. הסוללה בקיבולת 4,800 מילי-אמפר/שעה וטעינה בהספק של עד 67 וואט בטכנולוגיית SuperVOOC, אשר מסוגלת לסיים טעינה מלאה ב-42 דקות.
מערך הצילום של הפלאפון החדש כולל מצלמה ראשית עם חיישן מתוצרת סוני ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל, מצלמה עם עדשת פריסקופ וחיישן 64 מגה-פיקסל, ומצלמה לצילומי רוחב על עם חיישן נוסף מתוצרת סוני ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל.
המצלמה במסך הפנימי היא באבחנה של 20 מגה-פיקסל ואילו זו שבמסך החיצוני באבחנה של 32 מגה-פיקסל. החברה גם הטמיעה את טכנולוגיית Pixel Stacked של סוני, אשר משפרת תמונות במצבי תאורה חלשה ומציעה תמונות ברורות וחדות יותר.
מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 13 עם ממשק ה-OxygenOS 13.2, כשהוא יעודכן בקרוב לאנדרואיד 14. וואן פלוס גם מבטיחה 4 עדכונים גדולים לפחות של מערכת ההפעלה ו-5 שנות תמיכה ועדכוני אבטחה.
בכל הקשור לגזרת המחיר, וואן פלוס כבר לא ממש מצליחה להפתיע ומחירו של Open יעמוד על 1,699 דולרים, שזה הפרש קטן בהשוואה ל-Pixel Fold וקצת יותר מ-Galaxy Fold 5, כך שלא יהיה לו קל להתחרות בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה