דיגיטל וטק

חודשיים אחרי שהושק באפל: ChatGPT מגיע למכשירי אנדרואיד

האפליקציה של הצ'אט נמצאת בפליי סטור (חנות ההורדות של אנדרואיד) כבר תקופה, אך לא היה ניתן להירשם דרכה לשירות עד כה וההרשמה המוקדמת החלה בשבוע שעבר. נכון לעכשיו, הצ'אט זמין במספר מדינות בלבד וביניהן ארצות הברית, ברזיל, הודו ובנגלדש, כאשר על פי Open Ai, במהלך השבוע הקרוב השירות ייפתח למדינות נוספות
מערכת ice | 
ChatGPT (צילום unsplash)
בשעה טובה זה קורה: אחרי יותר מחודשיים לאחר ש-Open Ai השיקה את צ'אט הבינה המלאכותית המהפכני שלה ChatGPT באפל סטור, כעת הטכנולוגיה מגיעה גם למכשירי אנדרואיד.
האפליקציה של הצ'אט נמצאת בפליי סטור (חנות ההורדות של אנדרואיד) כבר תקופה, אך לא היה ניתן להירשם דרכה לשירות עד כה וההרשמה המוקדמת החלה בשבוע שעבר. נכון לעכשיו, הצ'אט זמין במספר מדינות בלבד וביניהן ארצות הברית, ברזיל, הודו ובנגלדש, כאשר על פי Open Ai, במהלך השבוע הקרוב השירות ייפתח למדינות נוספות. ההתקנה היא פשוטה יחסית, כל מה שנדרש מהמשתמש לאחר ההורדה הוא ביצע הליך רישום קצר ומשם כבר ניתן להשתמש בצ'אט. הממשק הוא דומה מאוד לגרסת הרשת של השירות.
 
מסקר שערכה חברת אבטחת המידע ESET ישראל בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה ומהווה מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, עולה כי כ-70% מהציבור מכיר כלים של בינה מלאכותית, כאשר ChatGPT הוא הכלי המוכר ביותר (59%) ולאחר מכן Bard עם 12%, Dall-E2 עם 12%, Midjourny עם 11% ו- Canva Magic write עם 10%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה