דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי שחוסם את ארנקי הקריפטו של החמאס

שדה קרב דיגיטלי: מלחמת חברות ברזל לא מתקיימת רק בשטח, אלא גם ברשתות הפיננסיות. זרימת הכספים לחמאס היא משמעותית וגורלית למלחמה, אך יש מי שעוצר את הזרמת הכספים לחמאס: הסטארט-אפ הישראלי Lionsgate Network 


 
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו שימשו את ארגון הטרור חמאס למימון פעילויות טרור (צילום shutterstock)
בתוך המלחמה, זרימת הכספים היא שדה קרב מכריע, במיוחד בתחום מטבעות הקריפטו.
המימון של איראן לחמאס וחיזבאללה הוא אסטרטגיה ידועה, אך שיטת העברת הכספים הללו התפתחה. במקום הכסף מזומן המסורתי, מטבעות קריפטוגרפיים הפכו לאמצעי מרכזי.
בשל מצב החרום, הסטארטאפ ישראלי, Lionsgate Network, הפנה את רוב משאביו כדי להתמודד עם מימון דיגיטלי לארגוני טרור.  רשת Lionsgate, שהתמקדה בתחילה בניתוח מטבעות קריפטוגרפיים ובשחזור קרנות קריפטו פרוצים, התחברה כעת למאמץ הלאומי של ישראל.
המטרה שלהם היא לזהות וליירט ארנקי קריפטו המקושרים לחמאס. הקמפיין הצליח להפליא, והקפיא כ-100 חשבונות המוערכים בשווי של עשרות מיליוני דולרים - הישג משמעותי במיוחד. 
בצלאל רביב, מנכ"ל ומייסד Lionsgate Network, טוען שחסימת מימון קריפטו לטרור היא חיונית לסיום המלחמה. המומחיות של החברה בניתוח ושחזור בלוקצ'יין ממצבת אותה כמובילה עולמית במעקב ובניטור עסקאות מטבעות קריפטוגרפיים בזמן אמת. יכולת זו מאפשרת ל- Lionsgate לסמן פעילויות פיננסיות חשודות ולטפל במנע באיומים פוטנציאליים. 
המחויבות של רביב לנצל את הטכנולוגיה של החברה שלו במאבק מול רשת הקריפטו של חמאס מדגימה את תפקידה של חדשנות טכנולוגית ישראלית בהתמודדות עם אתגרי אבטחה גלובליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה