דיגיטל וטק

וואטסאפ משדרגת את האפליקציה: זה השינוי שיקל על חייכם

מעתה, בוואטסאפ תוכלו לנעוץ הודעות חשובות או בעלות ערך בצ'אטים או בקבוצות שלכם באפליקציה, ההודעה תופיע לפרק זמן שאתן תבחרו, שיוגדר מראש על ידכם, בין אם ל-24 שעות, לשבוע או ל-30 ימים בסך הכל
מערכת ice | 
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
וואטסאפ, ממשיכה במגמת הצמיחה וכעת מוסיפה פיצ'ר שעד כה היה זמין רק בגרסת בטא. וואטסאפ עושה שינוי שחיכיתם לא הרבה זמן, כזה שיוכל לעזור לכם לעשות סדר ולא לאבד הודעות שאתם יודעים שחשובות לכם. מעתה, בוואטסאפ תוכלו לנעוץ הודעות חשובות או בעלות ערך בצ'אטים או בקבוצות שלכם באפליקציה.
ההודעה תופיע לפרק זמן שאתן תבחרו, שיוגדר מראש על ידכם, בין אם ל-24 שעות, לשבוע או ל-30 ימים בסך הכל. הפיצ'ר הזה אולי מוכר לכם מהטלגרם, שם הוא כבר קיים מספר שנים וכעת הוא מגיע לאפליקציית המסרים המובילה בעולם.
 
הפיצ'ר הזה מאפשר למשתמש להדגיש ולסמן הודעות או מידע שרלוונטי והוא חושש שיאבד בין ההודעות הרבות שנשלחות. בעזרת הנעיצה, תופיע ההודעה תמיד בראש חלון ההודעות, גם אם תגללו למטה או למעלה את המסך.
רק לאחרונה הפלטפורמה עשתה שינוי חשוב, במסגרתו יוכלו המשתמשים לשלוח הודעות קוליות והלגדירן כהאזנה חד פעמית. בזכות הפיצ'ר יוכלו המשתמשים לשלוח הודעות אשר ישמידו עצמן לאחר השמעתן על ידי נמען.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה