דיגיטל וטק

וואטסאפ משיקה פיצ'ר חדש: כך תשמור על הפרטיות של המשתמשים

וואטסאפ, משפרת את הפרטיות של המשתמשים באפליקציה וכעת מוסיפה באופן רשמי פיצ'ר חדש שבמסגרתו יוכלו המשתמשים לשלוח הודעות קוליות ולהגדירן "כהאזנה חד פעמית"
מערכת ice |  1
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
וואטסאפ, ממשיכה במגמת הצמיחה וכעת מוסיפה פיצ'ר שעד כה היה זמין רק בגרסת בטא במסגרתו יוכלו המשתמשים לשלוח הודעות קוליות והלגדירן כהאזנה חד פעמית. בזכות הפיצ'ר יוכלו המשתמשים לשלוח הודעות אשר ישמידו עצמן לאחר השמעתן על ידי נמען.
הצפייה החד פעמית בוואטסאפ הושקה לפני שנתיים והייתה זמינה עד כה רק בתמונות וסרטונים וכעת החברה הרחיבה אותה גם להודעות קוליות. האופציה לשלוח את כל אלו כצפייה חד פעמית מהווה פתרון אידיאלי להרחבת הפרטיות של המשתמשים באפליקציה זו משום שלהודעות מסוג זה לא ניתן לשמור או עשות צילום והקלטת מסך.
 
הודעות קוליות חד פעמיות יסומנו באפליקציה בסמל ‘חד פעמי’ (עיגול חצי רגיל/מנוקד עם הספרה 1 בתוכו) בדומה לתמונות וסרטונים שנועדו לצפיה חד פעמית, כאשר ההודעות הקוליות יהנו מהצפנה מקצה לקצה E2EE, בדומה לכל התקשורת המבוצעת באמצעות וואטסאפ.
 
בדומה לפיצ’רים חדשים אחרים שהושקו לאחרונה בוואטסאפ, האפשרות לשלוח הודעות קוליות להזאנה חד פעמית תהפוך להיות זמינה באופן מדורג בעבור משתמשי האפליקציה במהלך הימים הקרובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפשר להקליט עם מכשיר חיצוני בזמן ההשמעה. (ל"ת)
    מאיר 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור