דיגיטל וטק

וואטסאפ מעדכנת: הפיצ'רים החדשים באפליקציה הפופולארית בישראל

בחודשים האחרונים, וואטסאפ, השיקה את פלטפורמת הערוצים שמאפשרת לקיים תקשורת חד כיוונית באפליקציה בדומה למתחרה טלגרם. כעת, לאחר שהעדכון החדש צבר תאוצה במטא, לא שוקטים על השמרים ומשיקים 3 פיצ'רים חדשים
עידו מור | 
וואטסאפ ערוצים (צילום יחצ)
בצל האיום של טלגרם, בחודש יוני האחרון, תאגיד מטא, הציג את השדרוג החדש שלה לוואטסאפ והשיקה את ערוצי הוואטסאפ, תחילה העדכון היה זמין בארה"ב בלבד, אך במהלך חודש ספטמבר האחרון הוא גם הגיע לישראל. 
כעת, לאחר שהם צברו תאוצה והגיעו תוך זמן קצר למספר של 500 מיליון משתמשים ברחבי העולם מטא, ממשיכה לשפר את העדכון החדש ומציגה שלושה פיצ’רים חדשים בערוצים. הפיצ’רים החדשים שהחברה השיקה כוללים אפשרות לשיתוף הודעות קוליות, יצירת סקרים ופרסום עדכונים מערוצים כסטטוסים.
 
למי שלא מכיר, ערוצי וואטסאפ, מאפשרים למעשה למשתמשים ליצור ערוץ תקשורת חד-כיווני עם עוקבי הערוץ. וואטסאפ, מוסיפה את הפיצ'רים החדשים על מנת להמשיך את מגמת התנופה הנוכחית וכדי להמשיך להוות מתחרה ראויה לטלגרם אשר השיקה את הערוצים באפליקציה שלה לפני יותר משמונה שנים. 
כאמור, שלושת הפיצ’רים החדשים כוללים אפשרות של מנהלי ערוצים לפרסם הודעות קוליות בערוץ ולהוסיף סקרים, המהווים דרך נוספת בה עוקבי הערוץ יכולים להגיב לפרסומים מלבד תגובות האמוג’י הרגילות, כאשר בנוסף ניתן יהיה לשתף עדכונים בערוץ גם בתור סטטוס בוואטסאפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה