דיגיטל וטק

טלגרם ממשיכה לחדש: זה השינוי שיקל על המשתמשים

אפליקציית ההודעות טלגרם, יוצאת בעדכון תוכנה משמעותי אשר מביא עמו שלל שדרוגים חדשים. אומנם, היא עוד לא בדרך לעקוף את המתחרה הגדולה וואטסאפ, אך אין ספק כי השדרוג הנוכחי מביא אותה צעד אחד נוסף בדרך לשם
עידו מור |  1
טלגרם (צילום vecteezy, pixabay)
טלגרם, פלטפורמת ההודעות, נמצאת נכון להיום, ברשימת חמשת ברשתות החברתיות המובילות בקרב אזרחי ישראל. כעת, היא ממשיכה בגל השדרוגים והחברה, אשר פועלת מדובאי, הכריזה היום על עדכון תוכנה חדש אשר מביא עמו כמה חידושים מרעננים.
תחילה, אולי העדכון החשוב ביותר הוא למרות שהחידושים שהחברה הכניסה, היא הצהירה שהאפליקציה הפכה ליותר חסכונית בצריכת הסוללה. כמו כן, טלגרם, גם שדרגה את שיחות הווידיאו באפליקציה כאשר בזכות העדכון, משתמשי האפליקציה ייהנו מאנימציות עשירות אשר יותאמו על פי סטטוס השיחה, ממשק משתמש נוח יותר לשימוש, ואיכות משופרת של השיחות.
 
אחת הסיבות שטלגרם היא כל כך פופולארית בקרב אזרחי ישראל היא הבוטים שניתן להפעיל באפליקציה. עכשיו, גם הם זוכים לשדרוג משמעותי לפי פרסומי החברה אף מדובר בשדרוג המשמעותי יותר שמערך הבוטים קיבל, וכעת ניתן למפתחים לייצר בוטים מבוססי בינה מלאכותית עם היכולים להגיב להודעות, לנהל תגובות ועוד.
כאמור, למרות מעמדה העולה טלגרם, עוד לא הצליחה להביא שדרוג משמעותי אשר יסייע לה להוות תחרות משמעותית למתחרה הגדולה ביותר שלה וואטסאפ, אך בזמן האחרון ואולי בשל פרוץ המלחמה הפופולאריות שלה ספציפית בישראל עלתה באופן משמעותי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלגרם הרבה יותר טובה מוואצאפ
    ארז 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפשר לקרוא אחורה גם אם מצטרפים באמצע וגם הנתונים לא נשמרים על המכשיר קצה.
    סגור