דיגיטל וטק

לזכר הנרצחת: מיזם סטארט-אפ שנועד למנוע התעללות בפעוטות יצא לשוק

סביון קיפר, שנרצחה במסיבה ליד קיבוץ נירים בשבת השחורה, עסקה בתחום החינוך ועבדה על מיזם חדשני שנועד למנוע התעללות בפעוטות בגנים. כעת, אחותה סתיו קיפר, ממשיכה את דרכה ומוציאה לאור את המיזם 

 
מערכת ice | 
סביון חן קיפר
סביון חן קיפר, נרצחה בעודה בת 31 בשבת השחורה יחד עם בן זוגה דור חנן שפיר ז"ל בטבח במסיבת "פסיידאק" ליד קיבוץ נירים. לפני האסון הנורא, קיפר עבדה על סטארטאפ שמקשר בין הורים לגננות ושומר על פעוטות מהתעללות. כעת, אחותה סתיו מחליטה להמשיך את דרכה ולהנציח את אחותה דרך הקמת הסטארט אפ הנושא את שם משפחתן - kid.keeper. 
בראיון למאקו סיפרה סתיו: "כמה ימים לאחר השבעה, התקשרו אלי חברות של סביון איתן היא למדה במגמת אינטרקאקטיב ב-HIT. הן סיפרו לי שסביון עבדה על פרויקט גמר, אפליקציה לשיפור התקשורת בין הגננות להורים. הן החליטו להוציא את זה לאור לזכרה וביקשו את ברכתי". 
 
עוד הוסיפה קיפר והסבירה על המיזם: "יש טכנולוגיות קיימות של מכשירים סנסוריים שקולטים מדדים פיזיולוגיים, כמו שעון ריצה או שעון מזהה טמפרטורה. אני רוצה לרתום את הטכנולוגיה הקיימת לזיהוי מדדים פיזיולוגיים בזמן אלימות ולחבר אותם לאפליקציה או שעון תומך. הסנסור יהיה על התינוק, כמו צמיד, ויוכל להתריע אם המצב הפיזיולוגי שהוא נמצא בו מעיד על אלימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה