בארץ

האב נרצח בשבת השחורה - בתו התינוקת תגורש מישראל?

גלעד כפיר ז"ל שנרצח בנתיב העשרה בשביעי באוקטובר, הותיר אחריו בת זוג פיליפינית בהיריון, שילדה אתמול את בתם. אלא שמכיוון שלא הספיקו להינשא, היא נאלצת להילחם על מעמד תושבת ארעית מטעמים הומניטריים
מערכת ice |  2
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
גלעד כפיר ז"ל, הנדסאי אלקטרוניקה בן 48 שעבד במפעל אינטל בקריית גת, נרצח ע"י מחבלים שחדרו בשבת השחורה למושב נתיב העשרה, שם התגורר. כפיר, שהיה גם צלם חובב, הותיר אחריו בת זוג בהריון מתקדם, ג'ינקי בוליבר (38) מהפיליפינים. אתמול (רביעי) נולדה בתו היחידה של כפיר, בניתוח קיסרי. אך את אביה לא תפגוש לעולם.
סיפורו של כפיר ז"ל הובא ב-ynet ובעיקרו הטרגדיה שכעת בוליבר, ועמה התינוקת, מועמדת לגירוש מישראל. כפיר הכיר את אם בתו שהגיעה לסעוד קשישה, התאהב בה והתכוון להינשא לה. היא היתה אמורה לעבור לגור עימו בנתיב העשרה לאחר הלידה.
 
בשבת השחורה בוליבר נותרה למזלה בבית הקשישה בה היא מטפלת בצפון, וכפיר היה לבדו בנתיב העשרה, שם נרצח. כעת הגישה בוליבר בקשה למעמד תושבת ארעית בישראל מטעמים הומניטריים.
 
אביו של גלעד כפיר והסב הטרי, מאיר, נלחם להשארתה של בוליבר והתינוקת בישראל. בבקשה לתושבות שהגישה בוליבר באמצעות עורכי דינה נכתב "לו היה גלעד ז"ל בחיים, הייתה ג'ינקי זכאית לקבל מעמד מכוח זוגיותה עם אזרח ישראלי, ומובן מאליו שהזוג היו גרים בישראל ומגדלים את ילדתם פה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנכדה והאם
    זאב.ב 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה ומייחל שיורשת העצר לבית כפיר תקבל אזרחות עם האם פונה בבקשה התחשבות בזוג הסבים חמלה והאהבת האדם יגרמו עושר אז בבקשה להשאירן בארץ כאזרחיות ישראליות תודה
    סגור
  • 1.
    פיליפינית
    סש 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחר והיא ילדה תינוקת מתקיים כאן הפסוק . . בטבעת במטבע ובביאה . והרי יש הוככה . ולכן הגברת נחשבת לאשת איש . מכיון שנרצח הרי היא אלמנה לכו דבר ועיניין . וכך יש לנהוג בא.
    סגור