דיגיטל וטק

בצל המלחמה: זו האפליקציה שתחבר אתכם לשכנים בעת צרה

אפליקציה חברתית חדשה - Cohesion ME: זקוק דחוף לסוכר? נגמרו הדפים במדפסת? רוצה הסעה לרכבת? האפליקציה הזו תאפשר לנו סייע זה לזה בעת צרה. היזם החברתי אריאל מיכאלי, אמר: "אפליקציית Cohesion ME פועלת במודל של כלכלה מעגלית ומחברת בין אנשים, ארגונים ועסקים למען הלכידות הלאומית"

מערכת ice | 
זקוק לחניה או הסעה? נתקעת ללא מישהו שיוציא לך את הכלב? צריך להדפיס עבודה לבית הספר? אפליקציה חדשה תאפשר לכאלה שנמצאים בקרבת מקום או כאלה שהם בעלי עניין משותף לסייע זה לזה.
אפליקצית Cohesion ME היא מבוססת מיקום ומגדירה עשרות תחומי עניין, ביניהם בייביסיטר, אוכל טרי, ספרים, הדפסה, גיימרים ועוד. כל משתמש בוחר להצטרף לקהילות שרלוונטיות לו, ובעת הצורך יוכל לפנות לחברי אותה קבוצה, ולבקש עזרה. את האפליקציה פיתחה חברת So RND, חברת בוטיק לפיתוח מוצרים ברי-קיימא, שבראשה עומד היזם אריאל מיכאלי.
מיכאלי ציין: "מטרת האפליקציה היא להנגיש לנו פתרונות מסביבנו שאנו לא מודעים אליהם. אנחנו משקיעים זמן וכסף מיותרים כדי לפתור בעיות לבד. כך נולדה אפליקציית  Cohesion ME (לכידות) הפועלת במודל של כלכלה מעגלית ומחברת בין אנשים, ארגונים ועסקים" כי כפי שהוכח כאן בחודשים האחרונים, כשאנחנו מאוחדים ופועלים יחד, כוחנו גדל.
 
עוד הוסיף מיכאלי: "אנחנו רוצים להבטיח שלא יהיו משתמשים שרק יבקשו סיוע, אבל ימעיטו בהענקת סיוע לאחרים. הרעיון הוא לייצר קהילה שתיישם הלכה למעשה מודל של נתינה וקבלה הדדית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה