בחירות 2022

בצלאל סמוטריץ' בפנייה מפתיעה ליאיר לפיד: "גיבוי מלא"

מתברר כי המבצע בעזה מאחד את השורות ולפיד זוכה לגיבוי כמעט מקיר אל קיר. יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "לניצחון על האויב ולהכרעת הטרור לא יהיה אופוזיציה וקואליציה"
דוד זולדן |  3
יאיר לפיד, בצלאל סמוטריץ' (צילום גלעד קוולרצ'יק, פייסבוק/בצלאל סמוטריץ')
נדמה כי מאז החל מבצע "עלות השחר" הממשלה זוכה לתמיכה רחבה בעיקר מספספלי האופוזיציה.
בתגובה להמשך ירי הרקטות על אזרחי ישראל יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ’ אומר כי: "בעיצומו של תשעה באב, אנו אבלים על חורבן הבית אך לא נחלשים אל מול מתקפות האויב השפל.  אחיי ואחיותיי בדרום שעומדים בעל כורחכם בחזית, ימים לא קלים עוברים עליכם, יחד עם כל עם ישראל אנו מחבקים ומצדיעים לכם. כוחות וביטחון וחיילי צה״ל, חזקו ואמצו ואת תראו ואת תחתו, עם ישראל כולו מאחוריכם!".
 
עוד הוסיף סמוטריץ׳: "אני קורא לדרג המדיני לא לעצור ולא להאט - הגיע העת להפוך את המשוואה. ראש הממשלה ושר הביטחון, זו העת לכתישת האויב. לצה״ל יש תכניות אופרטיביות ויכולת להוריד את ארגוני הטרור על הברכיים מבלי להכניס חייל אחד לרצועה".
"אני קורא לדרג המדיני לתת את ההוראה ולטחון בימים הקרובים את ארגוני הטרור עד דק. כל תגובה מוחצת לטרור תזכה לגיבוי מוחלט שלנו, לניצחון על האויב ולהכרעת הטרור לא יהיה אופוזיציה וקואליציה. לתושבי הדרום מגיע לחיות בלי איום מתמיד. שנדע ימי בניין וניצחון וימים שקטים עבור אזרחי ישראל".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טמרקטפו אחרי שגנב מהכורדי מנדטים פתח את פיו האתון בלעם
    בן הארץ 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סמרקטפו אחרי ששדד ביחד אם ביובי בתרגיל מלוכלך ! את המנדטים של בן גביר הטפש וחסר האחריות, חוגג עכשוו יחד אם לפיד ומגלה לנו שהוא בלעם שמולני גוי אנטישמי
    סגור
  • 2.
    האם סמוטריץ מתחרפן
    אי 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם סמוטריץ מתחנף ??? האם סמוטריץ - בנט ושקדיה לכאורההה כמובן
    סגור
  • 1.
    סמוטריץ..לאן ???
    אורה 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יהודה איש קריות...כפילו של גפני... נתניהו...תתעורר..הבן אדם.. אוהב לעשות בלאגן ופרובוקציות...כעת "'פתאום" "נזכר" במבצע.. ופונה ללפיד...דו משמעי...עושה מעשה..של גפני אולי אפילו התייעץ איתו..האם המ9לגה שלו מסכימה למהלכיו ...או שיהיה לנו חזרה על סיפורו של בנט...חלילה..בגידה בבוחרים...
    סגור