בחירות 2022

ניר ברקת חושף איך הליכוד ינצח בבחירות הקרובות

ניר ברקת מחמם מנועים לקראת הפריימריז בליכוד שיתקיימו מחר ואומר כי יוכל להביא קהלים חדשים שיאפשרו לליכוד לנצח בבחירות הקרובות: "אני חש את האהבה מהם יום-יום"
דוד זולדן |  2
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח״כ ניר ברקת התראיין לרדיו 'קול ברמה' והתייחס למבצע: "עלות השחר": "כפי שראינו במבצע הזה, ראש ממשלה לא יכול להיות תלוי בסיעות הערביות, אם הוא רוצה לצאת למבצע נגד ארגוני הטרור".
ברקת גם התייחס בראיון לפריימריז בליכוד ואמר: "אני מאמין בבוחרי הליכוד שיבחרו נבחרת טובה שמביאה מנדטים, כל המדינה מסתכלת לראות את רשימת הליכוד. אני מביא איתי עשייה וניסיון של עשר שנים. אני חש את האהבה מהם יום-יום. אני יכול להביא לליכוד קהלים חדשים שיאפשרו לנו לנצח בבחירות בנובמבר".
 
כזכור: בריאיון ל"ישראל היום" ניר ברקת האשים: "מנסים לחסל אותי, בגלל עסקנים כאלה נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה". ברקת חשף באותו ראיון כי הוא לא פוסל את סער ושקד: "נגד חרמות אישיות". על הליכוד אמר: "אלו לא פריימריז רגילים. אני לא יורה בתוך הנגמ"ש. לחלק מהאנשים קשה לראות אותי חזק מאוד". על נתניהו אמר: "התאכזבתי כשמינה שר אוצר אחר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי איך הגעתם לטיעון הזה שעם המפלגות הערביות
    גל 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לצאת למבצע? זה הרי לא הועמד למבחן. חוץ מזה, שהפעילות הבטחונית בזמן כהונת הממשלה, אפילו במישור בינלאומי, המשיכה כרגיל ואפילו הואצה. טיעון שקרי, בקיצור. ולא הבנתי איך ברקת יכול להשפיע על משהו, אלא אם מגייס מחנה עריקים בתוך המפלגה ליום שאחרי הבחירות, כדי לחבור לצד השני.
    סגור
  • 1.
    ברקת ידע לביית את אמסלם. בדיוק כמו שניהל אותו בעירייה.
    עדנה 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו... ביבי סיים. צריך להשקיע בברקת שהוא העתיד של הליכוד.
    סגור