בחירות 2022

מנסור עבאס במתקפה חריפה על נתניהו: "הוא היסטוריה"

אחרי שספג מתקפות רבות מצד הליכוד, עולה היום יו"ר רע"מ מנסור עבאס למתקפה נגד נתניהו והאשים אותו במצב הקשה בחברה הערבית. "אנחנו עם ממשלת השינוי, נתניהו היסטוריה", אמר
מערכת ice |  4
מנסור עבאס, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/נועם ריבקין פנטון, יונתן סינדל)
אחרי שבבחירות הקודמות כמעט שיתפו פעולה טרם הצטרפה מפלגת רע"מ לממשלת השינוי, היום (שישי) תקף יו"ר רע"מ מנסור עבאס בחריפות את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ואמר: "הוא היסטוריה".
כזכור, טרם הבחירות הקודמות חיזר נתניהו אחר עבאס ולפי הפרסומים ניסה לשכנעו להצטרף לקואליציית ימין בראשותו, על מנת שישלים לו רוב של 61. ביוזמת נתניהו, נפגש מנסור עבאס עם הרב חיים דרוקמן, במטרה "להכשיר" אותו בעיני מפלגת הציונות הדתית. אך וטו שהטילו דרוקמן ויו"ר המפלגה סמוטריץ', הוריד את האפשרות מהפרק.
לבסוף הצטרפה רע"מ לממשלת השינוי בראשות בנט ולפיד, ומאז תקפו בחריפות אנשי הליכוד את מפלגת רע"מ, כינו את עבאס "תומך טרור" והכחישו כי היתה כוונה לצרף את עבאס לקואליציה. עבאס מצדו איים כי יפרסם הוכחות לכוונת נתניהו לצרפו, ועד כה פרסם התכתבויות עם ח"כ יואב קיש. קיש מצדו טען כי ההתכתבות נגעה להצבעה מסוימת ולא להצטרפות לקואליציה.
 
אתר N12 פרסם היום כי בראיון ל"החדשות בערבית" תקף בחריפות יו"ר רע"מ הבוקר (שישי) את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ואמר כי רע"ם לא תתמוך בו אחרי הבחירות הקרובות. עבאס אף האשים את נתניהו בעלייה הדרמטית בפשיעה והאלימות בחברה הערבית: "נתניהו הוא הגורם לכל מה שקורה בחברה הערבית", אמר עבאס, "הפשיעה וההסלמה בפשיעה הייתה בתקופתו. אנחנו עם ממשלת השינוי, ולא נתמוך בנתניהו – הוא היסטוריה. הוא זה שהחזיר את הפשיסט בן גביר לפרלמנט הישראלי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודק
    חיים 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתניהו מכחיש כל מה שרע ולוקח קרדיט על כל מה שטוב , גם אם נעשה בתקופה של הממשלה החדשה.אני בכלל לא מבין את חברי הליכוד. אין להם דעה עצמאית ?!!! מה, כולם חושבים בדיוק כמו נתניהו ?!!! איפה כל הגיבורים שצעקו כל הזמן על הממשלה בתקופה טרם ההחלטה ללכת לבחירות ? איפה מירי רגב, מאי גולן, אמסאלם, ביטן, כץ, ברקת ושאר חבריהם ? נאלמו לגמרי ובלעו את הלשונות !! מה פרוש רק נתניהו יכול ? מה יקרה ביום שאחרי שילך לעולמו ? המדינה תחרב ? לדעתי לא תעברו את 30 המנדטים במקרה הטוב !
    סגור
  • 3.
    מנסור עבאס - פוליטיקאי אמיץ ואפקטיבי!
    ח״ן 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף סוף מנסור עבאס בחר צד ומתגלה כמנהיג משכמו ומעלה של בוחריו! הוא מבין את המפה הפוליטית וצופה הפסד בטוח לנאשם הלשעבר ביבי שאין לו קוים אדומים - אכן היסטוריה!
    סגור
  • 2.
    עכשיו לאחר ההתקפה החריפה של תומך הטרור
    רני גוטליב 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מנצור עבאס..אני הגעתי למסקנה שיש לחזק ולהצביע..למר בנימין נתנמיהו ראש הממשלה בעבר..וראש הממשלה בעוד כחודש !
    סגור
  • 1.
    מי שמדבר
    אורית 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי אתה בכלל מנסור עבאס שתדבר כך על נתניהו? איפה אתה ואיפה הוא… שמים וארץ. מי חלם שאחד כמוך יתבטא כך !! נתניהו עשה הרבה להיסטוריה של העם היהודי בארץ ישראל, בזמן שאתה נאמת לחבריך נאומים קשים נגד מדינת ישראל. לידיעתך, הוא גם יעשה בעתיד, בזמן שאתה תצפה בכך מספסלי האופוזיציה אם בכלל.
    סגור