השוק

משרד ההגנה האמריקאי הגדיל את ההזמנות מגילת

חודש אחרי שהממשל האמריקאי ביצע הזמנה משמעותית מגילת, הוא מודיע על הזמנה נוספת מהחברה; המערכות של גילת מאפשרת תקשורת לוויינית ברוחב פס גבוה מכל נקודה בעולם
ניצן כהן |  1
לוויינים (צילום pixabay)
אחת המסקנות מההתערערות הביטחונית ברחבי העולם היא שיש צורך להגביר את יכולת התקשורת הלוויניות האיכותיות עם רוחב הפס הגבוה - כלומר היתירות - וגילת נמצאת במקום הזה. בחודש פברואר האחרון חתמה גילת רשתות על הסכם עם משרד ההגנה האמריקאי במסגרתו תספק תחנות תקשורת לוויניות למשרד בהיקף כספי כולל של 10 מיליון דולר.
אתמול (חמישי) הודיעה החברה שקיבלה הזמנה נוספת ממשרד ההגנה האמריקאי במסגרתו תספק תחנות לוויין ניידות וקטנות באמצעותן ניתן להתחבר לרשת הלווינית מכל מקום בעולם. ההזמנה החדשה היא בהיקף של 5 מיליון דולר.
 
ההזמנה התקבלה באמצעות אחת מהחברות הבנות של החברה בארה"ב. הזמנה זו היא למערכות - טרמינלי DKET 3421 - הניידים המאפשרים את הגמישות, הנפח, הקישוריות והשליטה התפעוליים הנדרשים להבטיח קישוריות בכל מקום בעולם.
טרמינל ה-DKET 3421 הינו פתרון אמין באיכות גבוהה, המיועד למשימות תקשורת קריטיות. טרמינל ה- DKET 3421 תומך בפעילות של multi-carrier עם ארכיטקטורת מודם הניתנת להרחבה (עד ל-32 מודמים), ושוקל פחות מ-2,300 ק"ג. הודות למשקל הנמוך הוא ניתן לניוד קל באמצעות מלגזה. ה-DKET 3421 הניתן לפרישה בפחות משלוש שעות מספק רשת לוויין בממשק אחוד עם גמישות המאפשרת לעשות שימוש בלוויינים זמינים נוספים.
"אנו שמחים על קבלת הזמנה נוספת ל-DKET 3421 המהפכני שלנו מלקוח צבאי/ ממשלתי מוערך שלנו. ההזמנה החדשה הזו מדגישה את האמון והביטחון בחברה שלנו וכן ביכולתנו לספק פתרונות למשימות קריטיות אשר עומדים בדרישות המחמירות של הלקוח שלנו," אמרו היום בחברה "הזמנה זו ממחישה את יכולתנו לספק רשתות תקשורת אמינות, קלות לפרישה ובעלות ביצועים גבוהים, כמענה לצורך הגובר מצד לקוחותינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לגילת - לא פשוט לחברה בת 30+ שנים להמציא מחדש
    מוטי 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים איך החברה הזאת חיה ובועטת למרות כל הטלטלות שהיו בתחילת קיומה - כל הכבוד !! (עובד לשעבר)
    סגור