השוק

קרפור מוכנה להסתערות לקוחות? "מוכנים למצב חירום"

מנכ"ל קרפור, מיכאל לובושיץ אמר בראיון על רקע המתקפה האיראנית: "יש כפול בכמות האנשים וזה מתגבר כל הזמן. נכון לעכשיו יש עלייה של יותר מ-150% במחזור שהסופר רגיל לעשות, זה גם בגלל שלא כל הסופרים פתוחים במוצאי שבת"
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
רק השבוע איש העסקים סימון פינטו, שהשקיע 80 מליון שקל בקרפור ישראל הגיע לחנוכת הסניף החדש של קרפור ישראל באשדוד, יחד עם צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ומיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור. הסניף החדש יפעל במתכונת היפר ברח' האורגים 13, אשדוד ופינטו הבטיח כי ההתרחבות תמשך.
בינתיים, מנכ"ל קרפור, מיכאל לובושיץ אמר בראיון לחמ"ל על רקע המתקפה האיראנית: "יש כפול בכמות האנשים וזה מתגבר כל הזמן. נכון לעכשיו יש עלייה של יותר מ-150% במחזור שהסופר רגיל לעשות, זה גם בגלל שלא כל הסופרים פתוחים במוצאי שבת".
כמו כן הוסיף מיכאל והרגיע בשל החשש למחסור במזון: "ברשת קרפור יש שפע של סחורה, אנחנו מוכנים למצב חירום וגם לחג. יש לנו אפשרות להזמנות באונליין, גם באתר קרפור, רשת Quik ובשוק מהדרין וביתן".

סימון פינטו, משקיע בקרפור ישראל: "אנחנו פותחים היום את החנות החדשה של קרפור כאן בלב ישראל. החנות החדשה הזו מגלמת את המחוייבות שלנו לחדשנות ומצוינות עם חללים שנועדו להפוך את חווית הקניות לא רק לנוחה, אלא גם מהנה. במיוחד בתקופה הזו אנו מודעים לחשיבות התמיכה בכלכלת ישראל, תומכים בחקלאים ובבעלי המלאכה. פתיחת החנות הזו באשדוד היא צעד נוסף של התרחבות וצמיחה בישראל ואין לי ספק כי בעתיד נקדם שותפויות ויוזמות נוספות כאן, מתוך מחוייבות עמוקה לציבור הישראלי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה