השוק

אתר הכרטיסים בדרך להנפקה - לפי שווי של 16.5 מיליארד דולר

חברת StubHub בוחנת הנפקה ראשונית בקיץ. האתר הוא שחקן ותיק בענף הכרטיסים מאז השקתו בשנת 2000. הוא נרכש על ידי eBay תמורת 310 מיליון דולר ב-2007, אך נרכש מחדש על ידי המייסד-שותף אריק בייקר ב-2020
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת StubHub בוחנת הנפקה ראשונית בקיץ, כך לפי סוכנות הידיעות CNBC עמה שוחחו גורמים המעורים בפרטים. שירות הכרטוס המקוון מכוון להערכת שווי של לפחות 16.5 מיליארד דולר, סכום זהה להערכה שניתנה לו בסוף 2021 במהלך סבב הגיוס הפרטי האחרון.
החברה עבדה עם JPMorgan וגולדמן זאקס במהלך השנתיים האחרונות במטרה לסייע למאמצי ההנפקה.  אתר StubHub היה שחקן ותיק בענף הכרטיסים מאז השקתו בשנת 2000. הוא נרכש על ידי eBay תמורת 310 מיליון דולר ב-2007, אך נרכש מחדש על ידי המייסד-שותף אריק בייקר ב-2020 תמורת 4 מיליארד דולר באמצעות החברה החדשה שלו Viagogo.
 
על פי הדיווחים, יריבתה לרכישת כרטיסים מקוונת, SeatGeek, גם העריכה הנפקה פוטנציאלית השנה. אם StubHub אכן תיכנס לשוק הציבורי, היא תיסחר לצד המתחרים Vivid Seats. ל-Vivid Seats שווי שוק של 1.2 מיליארד דולר ושווי Live Nation מוערך בקצת פחות מ-24 מיליארד דולר, לפי FactSet.
שוק האירועים החיים פרח לאחר תום מגפת הקורונה, כאשר אנשים נמשכו לעבר בידור וחוויות מחוץ לבית. מכירות כרטיסים שוברות להופעות, כמו אלה שנראו לסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט וסיור הרנסנס של ביונסה, הזינו את ההכנסות של חברות הכרטיסים בכל רחבי השטח. StubHub, JPMorgan וגולדמן זאקס סירבו להגיב על העיתוי הפוטנציאלי להנפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה