השוק

לאחר שנקלע לחובות של 15 מיליון שקל: הסטרטאפ הישראלי נמכר

חברת המשחקים הישראלית "אברי באדי גיימס" נקלעה לקשיים כלכליים של 15 מיליון שקל עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, אך כעת אושרה מכירתה לחברת ג'וייבו בסכום של 1.1 מיליון שקל, במזומן
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת המשחקים הישראלית "אברי באדי גיימס" (לשעבר וויזטס) צפויה להימכר לחברת ג'וייבו, המפתחת משחקים רבים למובייל, בסכום של 1.1 מיליון שקל. בית המשפט אישר כי המכירה תתבצע במזומן בתוספת מע"מ. המהלך מתבצע לאחר שהחברה הישראלית נקלעה לקשיים כלכליים וחובות של יותר מ-15 מיליון שקל.
כפי שפורסם לראשונה בכלכליסט, לאחר דיונים רבים, השופטת לושי עבודי אישרה את המכירה וקבעה: "אני סבורה כי יש לאשר את מכירת הפעילות... בהתייחס לכך שקיים סיכון בהמתנה ובהמשך הפעלה ונוכח העובדה שמדובר בהצעה היחידה העומדת על הפרק וכן בשים לב לתגובת הממונה – אני מאשרת את המכר המבוקש".
 
חברת "אברי באדי גיימס" התאגדה כבר בשנת 2013 כחברת סטארט אפ פרטית, ועסקה בתכנון, עיצוב ופיתוח משחקים טכנולוגיים למכשירי מובייל. אחד המוצרים העיקריים של החבר הוא המשחק Lucky Buddies, שגרר הצלחה רבה והכנסות החברה מתבססות על רכישות של שחקנים במשחק. למרות שהצליחה לגייס ב-2022 כ-14 מיליון דולר, לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל נקלעה לקשיים כלכליים משמעותיים, מה שהוביל אותה לחפש את הצעד הבא לצאת מהבור הכלכלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה