השוק

הסטרטאפ הישראלי באקזיט ענק: נרכש במאות מיליוני דולרים

הסטרטאפ הישראלי אינטייטל (Entitle) נרכש בעסקה שמוכרת ב-100 עד 150 מיליון דולר ל BeyondTrust האמריקנית. מי שיוביל את מרכז הפיתוח של החברה האמריקנית בישראל יהיה רון נסים, מנכ"ל החברה הישראלית
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הסטרטאפ הישראלי אינטייטל (Entitle) אשר מפתח מערכות לניהול הרשאות בענן, נמכר ל- BeyondTrust האמריקנית בסכום שאינו נחשף, אך שמוערך ב-100 עד 150 מיליון דולר. מי שיוביל את מרכז הפיתוח של החברה האמריקנית בישראל יהיה רון נסים, מנכ"ל אינטייטל. עוד צוין כי כלל עובדי החברה יזכו לשיפור תנאי העסקתם ויועברו לחברה האמריקנית.
אינטייטל נוסדה ב-2021, והיא פיתחה דרך חדשה לנהל תוכנות ותשתיות בענן. לפני כשנה היא השלימה סבב גיוס נרחב בסך 15 מיליון דולר שהובל על ידי קרן גלילות קפיטל.
לדברי רון נסים מנכ"ל אינטייטל: "רכישת אינטייטל והצטרפות כל עובדי החברה ל-BeyondTrust היא הישג משמעותי". עוד הוסיף: "עבורנו, העסקה שנחתמה בתקופה זו משקפת כבוד למדינה, שלמרות כל אתגרי המלחמה חברה גלובלית בוחרת להיכנס לפעילות בישראל ולהקים פה מרכז פיתוח מקומי".
 
לדברי אריק קלינשטיין, מייסד ושותף בקרן גלילות קפיטל: "משמח לראות שבתקופה זו החדשנות של היזמים הישראלים מושכת לכאן פעילות של חברות בינלאומיות מובילות, שבוחרות להפעיל פה מרכזי פיתוח למרות הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה