השוק

אקזיט לסטארטאפ הישראלי: אנבידיה בעסקת ענק של 700 מיליון דולר

חברת הבינה המלאכותית הישראלית Run:AI, תירכש בימים הקרובים באופן סופי על ידי ענקית השבבים אנבידיה, תמורת סכום מטורף של 700 מיליון דולר
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)

חברת הבינה המלאכותית הישראלית Run:AI, עומדת בפני אקזיט מטורף, כאשר החברה החזקה ביותר היום בעולם, ענקית השבבים אנבידיה, תרכוש אותה תמורת 700 מיליון דולר.

על פי הדיווח ב"כלכליסט", העסקה תיסגר סופית בימים הקרובים. למעשה, אחרי שהעסקה תיסגר, הסטארטאפ הישראלי יהיה חלק ממרכז הפיתוח של אנבידיה כאן בישראל. Run:AI הוקמה ב-2018 על ידי עמרי גלר וד"ר רונן דר, ועד היום גייסה 118 מיליון דולר. החברה בנתה מערכת הפעלה עבור מעבדי הבינה המלאכותית החדשים, המבוססת על טכנולוגיות מתקדמות.
 


כזכור, רק לאחרונה החברה פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2024 ולשנה כולה. הנתון העיקרי והמסקרן ביותר, היה ההכנסות הרבעוניות שעמדו על נתון שיא של 22.1 מיליארד דולר, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון השלישי ו-265% משנה לשנה. 

ההכנסות לשנת הכספים 2024 כולה עמדו על נתון שיא של 60.9 מיליארד דולר, עלייה של 126%. רווח חשבונאי למניה ברבעון היה 4.93 דולר, עלייה של 765% בהשוואה לשנה שעברה, ועלייה של 33% בהשוואה לרבעון הקודם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה