השוק

קוקה קולה בהשקעת ענק: 1.1 מיליארד דולר בטכנולוגיה של מיקרוסופט

במסגרת האצת השינוי הטכנולוגי בחברה, תאגיד קוקה קולה, מכריז על חתימת שת"פ של חמש שנים עם מיקרוסופט. במסגרת הסכם המתהווה בתמורה לשימוש במוצריה, מיקרוסופט, תקבל מקוקה קולה לא פחות מ-1.1 מיליארד דולר. כל הפרטים  
מערכת ice | 
קוקה קולה (צילום vecteezy)
תאגיד מיקרוסופט וחברת קוקה קולה, הכריזו אתמול (שלישי), על שותפות אסטרטגית בת חמש שנים. במסגרת השת"פ, קוקה קולה תשלם למיקרוסופט 1.1 מיליארד דולר בתמורה לשילוב טכנולוגית הענן ובינה המלאכותית במערכותיה.
המהלך בא במטרה לקדם את השינוי הטכנולוגי שקוקה קולה עוברת בשנים האחרונות. קוקה קולה שואפת לעשות שימוש במודלי הבינה המלאכותית של מיקרוסופט (Copilot, Azure OpenAI Service) ובכלי נוספים (כמו Office 360),על מנת להגביר את הפרודוקטיביות של עובדי החברה.
  
ג'דסון אלטהוף, סגן נשיא בכיר ומנהל מסחרי ראשי במיקרוסופט, ציין כי: "באמצעות השותפות ארוכת הטווח בנינו, עשינו התקדמות משמעותית להאצת טרנספורמציה של בינה מלאכותית כלל-מערכתית בחברת קוקה קולה ובמפעליה ברחבי העולם. אנו גאים לתמוך בקוקה קולה כשהיא ממשיכה לאמץ את עידן הבינה המלאכותית ומחפשת פתרונות כדי להניע חדשנות בכל תחום בעסקיה."
ג'ון מרפי, נשיא ומנהל כספים ראשי של חברת קוקה קולה, אמר: "ההסכם החדש מתבסס על הצלחת אסטרטגיית השותפות של קוקה קולה עם מיקרוסופט, ומראה את המחויבות שלנו לטרנספורמציה דיגיטלית מתמשכת. השותפות שלנו עם מיקרוסופט גדלה באופן אקספוננציאלי, מהסכם של 250 מיליון דולר שעליו הכרזנו בתחילה ב-2020 ל-1.1 מיליארד דולר היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה