השוק

קוקה קולה ברבעון מרשים: הכנסות החברה עלו ב-8%

קוקה קולה דיווחה היום על רווחים והכנסות ברבעון השלישי של השנה שעלו על ציפיות ותחזיות האנליסטים והעלתה את התחזית לשנה כולה, בנוסף לכך מניית החברה עלתה הבוקר ב-3%
מערכת ice | 
קוקה קולה (צילום freepik)
הישג נהדר לקוקה קולה: חברת המשקאות דיווחה היום על רווחים והכנסות הרבעון השלישי שעלו על תחזיות האנליסטים. החברה הכניסה 11.91 מיליארד דולר-עליה של 8% לעומת הרבע השלישי אשתקד, כאשר התחזיות הראו על הכנסה בשווי 11.44 מיליארד דולר. שווי מניה 74 סנט לעומת 69 שהיה לפי התחזיות. בעקבות זאת מנית החברה עלתה הבוקר ב-3%.
בדומה לחברות רבות, קוקה קולה העלתה בשנתיים האחרונות את המחירים על מוצריה, עקב עלויות הסחורות. העלאת מחיריה באירופה וארה"ב היו בגובה 9% לעומת השנה שעברה. בצפון אמריקה מרביתה ממכירותיה היו קוקה קולה זירו. לעומת זאת פפסי דיווחה על ירידה של 6% במכירות המוצרים ברבעון השלישי. 
 
המנכ"ל ג'יימס קווינסי טען שהמכירות עלו בעיקר בחנויות והמכולות בהשוואה למסעדות, פארקי שעשועים ואצטדיוני ספורט. המכירות באירופה גם כן עלו בעקבות הטמפרטורה החמה שהייתה בקיץ האחרון. לעומת זאת בסין המכירות עדיין לא התאוששו ובקוקה קולה מצפים לשנה טובה יותר ב-2024. בעקבות התוצאות הטובות בצפון אמריקה קוקה קולה העלתה את התחזית לשנה כולה, כאשר הם צופים לרווח של 7-8% בניגוד להערכות קודמות שעמדו על 5-6%. כאשר גם התחזיות האורגניות עלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה