דיגיטל וטק

השקעת הענק של מיקרוסופט: 1.5 מיליארד דולר בחברה מאיחוד האמירויות

השקעת ענק של מיקרוסופט: החברה הכריזה על השקעה בהיקף של 1.5 מיליארד דולר בחברת G42, חברה בינה מלאכותית מאיחוד האמירויות. מפרטי העסקה עולה שנשיא מיקרוסופט יזכה למושב בדירקטוריון החברה והיא מצידה התחייבה להשתמש בשירותי הענן ומוצרי הבינה המלאכותית של החברה
עידו מור | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
מיקרוסופט, ממשיכה להעמיק את פעילותה בשוק הבינה המלאכותית. כעת, על מנת להגדיל את התפוצה של מוצרי הבינה המלאכותית של החברה למקומות נוספים בעולם, היא מכריזה על השקעה של 1.5 מיליארד דולר בחברת G42, חברת הבינה המלאכותית הגדולה ביותר באיחוד האמירויות. 
העסקה בין השתיים הינה תוצר של מגעים שנפרשים על פני שנים והחוזה וגובש תוך התייעצות עם הממשל האמריקאי וממשלת איחוד האמירויות. חתימת החוזה, התרחשה במהלך ביקורו של נשיא מיקרוסופט בראד סמית', באבו דאבי בתחילת החודש. במסגרת החוזה שנחתם בין השתיים, סמית' יצטרף לדירקטוריון של G42 והיא מצידה תשתמש בשירותי הענן של מיקרוסופט, אז'ור, ליישומי הבינה המלאכותית שלה. כמו כן, G42 פועלת גם בסין, על מנת לעמוד בתנאי העסקה ובשל הסנקציות שארה"ב הטילה על בייג'ין, החברה תאלץ לצמצם את פעילותה במדינה.
 
שייח' תחנון בן זאיד אל נאהיאן, יו"ר G42, אמר: "ההשקעה של מיקרוסופט ב-G42 מסמנת רגע מרכזי במסע הצמיחה והחדשנות של החברה שלנו, מה שמסמל התאמה אסטרטגית של חזון וביצוע בין שני הארגונים. השותפות הזו מהווה עדות לערכים ולשאיפות המשותפים להתקדמות והיא מטפחת שיתוף פעולה וסינרגיה רחבה יותר ברחבי העולם".
"שתי החברות שלנו יעבדו יחד לא רק באיחוד האמירויות, אלא כדי להביא בינה מלאכותית ותשתיות ושירותים דיגיטליים למדינות מוחלשות", אמר בראד סמית', סגן יו"ר ונשיא מיקרוסופט. "נשלב טכנולוגיה ברמה עולמית עם סטנדרטים מובילים בעולם לבינה מלאכותית בטוחה, מהימנה ואחראית, בתיאום הדוק עם ממשלות איחוד האמירויות וארצות הברית כאחד".
 
פנג שיאו, מנכ"ל הקבוצה של G42, אמר: "באמצעות ההשקעה האסטרטגית של מיקרוסופט, אנו מקדמים את המשימה שלנו לספק טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות בקנה מידה. שותפות זו משפרת משמעותית את נוכחותנו בשוק הבינלאומי, ומשלבת את יכולות הבינה המלאכותית הייחודיות של G42 עם התשתית הגלובלית החזקה של מיקרוסופט. יחד, אנחנו לא רק מרחיבים את האופקים התפעוליים שלנו אלא גם קובעים סטנדרטים חדשים בתעשייה לחדשנות".
סאמר אבו-לטאיף, סגן נשיא ונשיא מיקרוסופט, מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הוסיף כי: "ההשקעה שלנו ב-G42 מהווה עדות לנוף הטכנולוגי המשגשג והדינמי באיחוד האמירויות ובאזור הרחב יותר. שותפות אסטרטגית זו ממוקמת היטב כדי להצית הזדמנויות עבור לקוחותינו ושותפינו, להאיץ חדשנות ולהניע צמיחה כלכלית. עם G42, נציג טכנולוגיות מתקדמות שיעצימו מדינות ושווקים לקדם את האג'נדות הדיגיטליות שלהן על ידי ניצול הכוח של הענן והבינה מלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה