השוק
עם מעל 520,000 טיפולים: ענקית האסתטיקה מצמצמת את שריפת המזומנים
הכנסות חברת האסתטיקה הרפואית הישראלית סופווייב, העוסקת בטיפולי מתיחה, מיצוק וחיטוב, עלו ברבעון הראשון של 2025 לכ-16.7 מיליון דולר | הרווח הגולמי עומד על כ-76.3% מההכנסות, בעיקר בזכות עלייה בהכנסות מפולסים
חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2025 עם הכנסות של כ-16.7 מיליון דולר, עלייה של כ-26% מ-13.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון הראשון בכ-49% לכ-7 מיליון דולר ומהוות כ-42% מסך ההכנסות ברבעון.
הרווח הגולמי ברבעון עלה בכ-28% לכ-12.7 מיליון דולר (כ-76.3% מההכנסות), לעומת כ-9.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024 (כ-75.2% מסך ההכנסות). הגידול ברווח הגולמי נובע מהשיפור בהכנסות וכן מהשיפור ברווחיות הנובע בעיקר מהגידול בהכנסות מפולסים, שנמכרים בשולי רווח גבוהים.
ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-950 אלף דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. בניטרול תשלום מבוסס מניות (Non-IFRS) הצמצטמם ההפסד התפעולי לכ-0.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2025, לעומת כ-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הראשון של 2025 השתמשה החברה במזומנים בסך כ-1.2 מיליון דולר, כאשר בניטרול תשלום חד פעמי של 0.9 מיליון דולר הקשור לתביעה משפטית בנוגע לסימני מסחר הצטמצם קצב שריפה המזומן לכ-0.3 מיליון דולר, זאת לעומת קצב שריפת מזומן בהיקף של כ-1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2024.
נכון ל-31 במרץ 2025, לחברה מזומנים, שווי מזומנים ופקדון לטווח קצר בהיקף של כ-20.4 מיליון דולר. החברה חוזרת ומעריכה כי תגיע לאיזון תפעולי בשנת 2025.
לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "פתחנו את שנת 2025 עם רבעון חזק נוסף, הכולל צמיחה דו-ספרתית גבוהה בהכנסות והאצה במעמדה של סופווייב כמובילת שוק. ההכנסות ברבעון הראשון עלו ב-26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-16.7 מיליון דולר, גידול המשקף הן את המשך תנופת הפריסה של מערכות חדשות והן את התרחבות בהיקף הטיפולים. במקביל, השגנו אבן דרך משמעותית עם קבלת אישור רגולטורי ביפן, אשר פותחת בפנינו הזדמנויות חדשות ומשמעותיות באזור אסיה-פסיפיק. בנוסף, השקת אפליקטור הגוף ™LiftHD בכנס ASLMS 2025 התקבלה בהתלהבות רבה וממצבת את סופווייב בדרך להמשך חיזוק ההובלה בקטגוריית טיפולי האסתטיקה הלא-פולשנית. ההכנסות החוזרות שלנו מפולסים צמחו בכ-49% ביחס לשנה הקודמת ל-7 מיליון דולר, ומהוות כעת מעל 40% מההכנסות הכוללות – עדות מובהקת לעלייה בשימוש ובשביעות הרצון מצד מטופלים ומטפלים כאחד. עם חוסן פיננסי ומינוף תפעולי הולך וגדל, סופווייב פועלת ליישם את היוזמות האסטרטגיות כדי לממש את הפוטנציאל הרב הקיים לבביקוש העולמי לפתרונות אסתטיים לא-פולשניים אפקטיביים. נמשיך לבנות את סופווייב כפלטפורמה הגדולה הבאה בתחום האסתטיקה".
עוד ב-
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר דירקטוריון סופווייב ומייסד-משותף: "כחברה שממוקדת בצמיחה, אנו ממשיכים ליישם את החזון האסטרטגי שלנו - להפוך למובילים בתחום הרפואה האסתטית הלא-פולשנית, באמצעות טכנולוגיות חדשניות מהשורה הראשונה. הישגי סופווייב מאז ההשקה המסחרית ב-2020 ממחישים את המחויבות שלנו למטרה ארוכת הטווח הזו. ככל שאנו ממשיכים לצבור מומנטום עסקי חיובי, יותר ויותר מטפלים מזהים את החדשנות של סופווייב ואת היכולת שלנו להרחיב את מקורות ההכנסה של הקליניקות שלהם, מעבר לטיפולי פנים וצוואר, גם אל טיפולים ייעודיים לגוף, באמצעות המכשירים החדשים והמאושרים-רגולטורית שפיתחנו. במקביל, השימוש הגובר בתרופות מסוג GLP-1 להגברת הירידה במשקל ממשיך להניע ביקוש הולך וגובר לטיפולי מתיחה, מיצוק וחיטוב שרירים של סופווייב".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



