השוק

באפ טכנולוגיות מודיעה על הסכמים בהיקף של יותר ממיליון דולר

חברת "באפ טכנולוגיות" מודיעה כי היא חתמה על כמה הסכמים עם מותגים בינלאומיים בהיקף של בין 1.3-1.55 מיליון דולר. "הסכמים אלו מחזקים את מעמד החברה כשותפה מועדפת למותגים בינלאומיים"
מערכת ice | 
באפ טכנולוגיות (צילום באפ טכנולוגיות)
חברת "באפ טכנולוגיות", שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם, מדווחת היום (שני) על צבר התקשרויות מהשבועות האחרונים עם מותגים בינלאומיים, ביניהם "Tropicana Alienware", "Lego" ו-"Meowmix", בהיקף הכנסות של בין 1.3-1.55 מיליון דולר לקידום קמפיינים על גבי הפלטפורמה של החברה.
נציין כי "באפ טכנולוגיות" פועלת בתחום הגיימינג, כאשר פיתחה פלטפורמה ליצירה וניהול של מועדון לקוחות לשחקני במשחקי הוידאו. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עילי דה-בר, אופיר גרטנר ואופיר שרעפי.
החתימות על ההסכמים באים כחלק ממגמה בתעשיית הגיימינג, לפיה מותגים מבקשים להרחיב את ערוצי הפרסום ולהעמיק את תקציבי הפרסום, מתוך כוונה לפנות למשתמשים בעולמות אלו. מתחילת שנת 2025 ונכון להיום, ההתקשרויות של החברה בערוץ הקמפיינים הסתכמו בסך של 2.7-3.1 מיליון דולר. זאת בהשוואה לרווח של 3.5 מיליון דולר במהלך שנת 2024.
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ אמר: "באפ נמצאת כיום במסלול של צמיחה, עם העמקת ערוץ הפרסום על גבי הפלטפורמה שלה. הסכמים אלו מחזקים את מעמד החברה כשותפה מועדפת למותגים בינלאומיים בתחומי הגיימינג ומוצרי צריכה לפנייה לקהל רחב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה