השוק

בעלת השליטה באגד מגייסת כחצי מילארד שקל: מה תעשה בכסף?

ביקושים חזקים בהיקף של מעל חצי מיליארד שקל בשלב המוסדי של הנפקת האג״ח של קיסטון בדרך של הרחבת סדרה ב׳. החברה בחרה לגייס כ-500 מיליון ש״ח בריבית שקלית של 5.22%. נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "תמורת ההנפקה תשמש להמשך פיתוח פעילותה העסקית של החברה''
מערכת ice | 
נבות בר מנכל קיסטון (צילום דודי מוסקוביץ, shutterstock)
מקבלת אמון גדול. קיסטון בעלת השליטה באגד השלימה בהצלחה מכרז מוסדי להנפקת אג״ח בדרך של הרחבת  סדרה ב׳. במסגרת המכרז נרשמו ביקושים גבוהים בהיקף של  כ-560 מיליון שקל והחברה בחרה לגייס כ-480 מיליון שקל ע.נ. ובתמורה כוללת של כ-500 מיליוני שקל בריבית של 5.22%.
סדרת אג"ח ב' הינה שקלית, לא צמודה, מדורגת +A ונושאת ריבית שנתית נקובה בשיעור של 5.88%, קרן אגרות החוב תיפרע בשישה תשלומים לא שווים ביום 30 ביוני בשנים 2027-2032 באופן הבא: ארבעה תשלומים של כ-5% מקרן אגרות החוב כל אחד (2027-2030), ושני תשלומים של כ-40% מקרן אגרות החוב כל אחד (2031-2032). הריבית תשולם פעמיים בשנה - ב-30 ביוני וב-31 בדצמבר.

נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "הרחבת הסדרה היא חלק ממהלך רחב של טיוב מבנה החוב והורדת עלויות המימון תוך שמירה על רמת המינוף הנמוכה הקיימת היום. תמורת ההנפקה תשמש להמשך פיתוח פעילותה העסקית של החברה. אנו מודים למשקיעים על האמון בקיסטון, בחוסן נכסינו והאסטרטגיה העסקית שלנו".
תמרת ההנפקה של אגרות החוב (סדרה ב') תשמש לטיוב החוב, ולפיתוח פעילותה העסקית של החברה. בקיסטון הובילו את ההנפקה המשנה למנכ"ל וסמנכ"לית הכספים רחל סגל ועו"ד יעל מיטס, היועצת המשפטית; אוריון חיתום ועו"ד שרון שגיא ממשרד גורניצקי ליוו את קיסטון בהנפקה.
קיסטון, שהוקמה ב-2019, היא חברה ישראלית מובילה להשקעות בתשתיות. תיק ההשקעות המגוון של החברה כולל נכסים בתחומי התחבורה הציבורית (אוטובוסים ותפעול רכבות קלות), אנרגיה (תחנות כוח קונבנציונליות, מתקני אנרגיית רוח ושמש), תשתיות מים (מתקן התפלה), תשתיות תחבורה (תפעול ותחזוקת כבישים), תשתיות חשמל (עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד, צרפת ובלגיה) ותקשורת (מיזם להקמת מערכת סיבים אופטיים בינ"ל). החברה נוסדה על ידי רוני בירם (יו"ר הדירקטוריון), ד"ר נבות בר (מנכ"ל ודירקטור) וד"ר גיל דויטש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה