שיווק ופרסום

קבוצת אגד בבשורה לישראלים: "לחסוך זמן, כסף ונסיעה בכבישים"

קבוצת אגד ורשת Story משיקות מיני קולקציה נוסטלגית שכוללת פריטים מעוצבים הנושאים את הלוגו של מפעילת התחבורה הציבורית משנות ה-80. הקמפיין נועד לעודד את הנסיעה בתחבורה ציבורית לאילת. לרגל ההשקה, תינתן הנחה לרוכשים בחנויות שיציגו את כרטיס הנסיעה לאילת
מערכת ice | 
אגד
קבוצת אגד בשיתוף פעולה עם רשת האופנה Story. מפעילת התחבורה הציבורית ורשת האופנה מקדמות מהלך אסטרטגי שנועד לעודד את הנסיעה בתחבורה ציבורית לאילת.  במסגרת שיתוף הפעולה, עוצבה קולקציית קפסולה הכוללת פריטים במהדורה מוגבלת שנושאים את הלוגו של אגד משנות השמונים, בעיצוב נוסטלגי עכשווי. 
קולקציית הקפסולה תכלול ארבעה פריטי קיץ שיימכרו לקהל הרחב ברשת: גופיה, טי-שירט קרופ, טי-שירט יוניסקס וכובע – כולם בעיצוב צוות המעצבות של Story.  קולקציית הקפסולה מבוססת על הגרפיקה הנוסטלגית של אגד, כולל הלוגו, וכרטיסיית הנסיעות הישנה, בהשראתה עוצבה תווית הבגדים של הקולקציה.

(צילום: דניאל בטש)
הפריטים המעוצבים יימכרו בשלוש סניפים שונים: סטורי טיילת נפטון באילת, סטורי קניון מול הים באילת וסטורי כיכר דיזינגוף בתל אביב. מלבד זאת, הקוקלציה החדשה תהיה נגישה לרכישה דרך האתר הרשמי של רשת האופנה Story. 

(צילום: דניאל בטש)
לרגל השקת הקפסולה, תינתן הנחה של 15% לרוכשים בחנויות סטורי אילת שיציגו את כרטיס הנסיעה עם אגד לאילת בחודש יולי. קבוצת אגד מפעילה בחודשי הקיץ שירות נסיעות לאילת מ- 12 נקודות בארץ במשך 7 ימים בשבוע, המאפשר הזמנת מקום מראש על מנת ליהנות מנסיעה בטוחה ושקטה. 
בשנים האחרונות, מאז סגירת שדה התעופה בעיר, חווה אגד עלייה בשימוש בתחבורה הציבורית לאילת וממנה. בשנה שעברה, בחודשי יולי אוגוסט, נסעו כ-250 אלף נוסעים באוטובוסי אגד לאילת וזאת בעת מלחמה.  
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אגד, סיפר: "אנחנו גאים לחבור לרשת Story שמייצגת בין שלל מותגיה, אופנה ישראלית עדכנית וערכית, המדברת לקהל שבוחר לנסוע בתחבורה ציבורית של אגד לאילת, ולהציג קולקציה שמחברת בין הנוסטלגיה והשורשיות של אגד לרלוונטיות של המותג. זו ההזדמנות לעודד את הציבור להגיע בתחבורה ציבורית, לחסוך זמן, כסף ונסיעה בכבישים וליהנות מחוויית נסיעה נעימה ובטוחה". 
עדי טיגר אזולאי, סמנכ"לית שיווק 911 אופנה, בעלת רשת Story, מסרה: "צוות העיצוב שלנו עיצב קולקציית קפסולה באווירת רטרו ייחודית הנשענת על הלוגו הקלאסי של אגד והיא שילוב של נוסטלגיה וחדשנות".
עוד הוסיפה טיגר אזולאי: "קולקציית הקפסולה יוצרה בכמויות מוגבלות והפריטים בה הם פריטי אספנות לכל דבר. זהו קהל עם מודעות חברתית גדולה ומבינים את הצורך בכלכלה שיתופית ולכן הם יאמצו בחום את הנסיעה המשותפת באוטובוסים של אגד לאילת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה