השוק

מחפשים עבודה? ב-Waze מחפשים את המנכ"ל הבא

המנכ"ל המכהן נועם ברדין ביקש לפרוש ויסיים את תפקידו בחברה לאחר 12 שנה, בהן ניווט את החברה לשורת הצלחות, בין היתר הרכישה ע"י גוגל, והפיכתה של Waze לאחת מאפליקציות הניווט הפופולריות בעולם
שרון טל | 
נועם ברדין מנכל waze (צילום Flaticon, Youtube, Pixabay)
מנכ"ל Waze, נועם ברדין, שהצטרף לחברה לפני כמעט 12 שנה והוביל אותה באמצעות רכישתה על ידי גוגל והפכה לאפליקציית ניווט המונית עם מיליוני משתמשים פעילים, צפוי לסיים את תפקידו בתחילת השנה הבאה. כך ע"פ דיווח באתר הטכנולוגי טקראנץ'.
ברדין תכנן להודיע ​​על עזיבתו את Waze באביב האחרון, אך שינה את תוכניותיו כאשר מגפת הקורונה התפשטה ברחבי החברה יוצאת כעת בחיפוש אחר המנכ"ל הבא שלה. ברדין אמר כי יישאר בתפקידו עד ינואר 2021 כדי למצוא את האדם הנכון לתפקיד ולסייע בחפיפה. אני חושב שהגיע הזמן לעשות משהו אחר" אמר ברדין ל-TechCrunch, והוסיף כי הוא לא חשב על מה יכול להיות העיסוק הבא. עוד הוסיף כי "זה הזמן גם להביא מישהו שמתאים יותר לשלב הצמיחה הבא".
מי המועמד המתאים?
ע"פ ברדין, "אנו זקוקים למישהו עם ניסיון בניהול חברה טכנולוגית בצמיחה גבוהה במרחב הצרכני, אבל זה צריך להיות מישהו עם ניסיון בהובלת גישות חדשניות בתוך חברה גדולה, שהיא מערך מיומנויות שלא באמת קיים כל כך הרבה".
אפליקציית הניווט Waze הוקמה ע"י אהוד שבתאי, עמיר שנער ואורי לוין בשנת 2008. כאשר ברדין נכנס לתפקיד המנכ"ל, לחברה היו כ-14 אלף משתמשים פעילים מדי חודש בלבד, מאז מספרם קפץ פי מאה ל-140 מיליון משתמשים, שנוהגים יותר מ-40 מיליארד ק"מ מדי חודש.
במסגרת תפקידו, ניווט ברדין את Waze לשורת הצלחות, ולהפיכתה למתחרה בין החזקות בעולם בתכנות הניווט, ככזו שפעילה במעל 1,600 ערים ברחבי העולם ומפעילה שירות קארפול במדינות נבחרות.
"אני חושב שאחד הדברים הייחודיים של Waze הוא זה שכולם מחוברים לזה, אף אחד לא אוהב פקקים" אמר ברדין. לגבי הרכישה של גוגל אמר כי ההצלחה היא עדות לכך שגוגל נתנה להם את הגמישות והעצמאות.
ומה לגבי עתיד Waze?
"התוכניות שלנו בשנת 2021 והחזון שלנו נשארים זהים. אנו גם משקיעים משמעותית בתשתית ובכלים שלנו, כדי שתמשיך בתמיכה שלך, נוכל להמשיך ולהרחיב את השירות שלנו. השלב הבא יהיה להמשיך בעצמאות זו תוך הגדלתה למיליארד משתמשים פעילים". אמר ברדין.
תגובת Waze: "ב-10 בנובמבר הודיע ​​מנכ"ל Waze, נועם ברדין, כי החל בתהליך עזיבה לאחר שהנהיג את החברה במשך 12 שנים, שבע מהן לאחר הרכישה של גוגל. גוגל תחל בחיפוש אחר מנכ"ל חדש, ונועם יישאר בתפקיד עד ינואר 2021 כדי להוביל את החיפוש אחר מחליפו ולהבטיח את העברת התפקיד באופן חלק. הפעילות השוטפת ב Waze לא תשתנה, ולחברה יש את תמיכתה של גוגל להמשיך ולפעול באופן עצמאי ולהתמקד בהתמודדות עם האתגרים היומיומיים של התנועה והעומס בכבישים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה